Gravida från tråden BIM januari 2014
Här kan vi fortsätta följas åt! <3
Här kan vi fortsätta följas åt! <3
V 32 på onsdag för mig
Imorgon ska jag på spec mödravården på tul för att kolla upp varför mitt sf mått är så stort. Följde normal kurva till v 25, sen har det dragit iväg massor. Är nu 35 cm i v 31.
Mysigt o få se lillkillen igen och hoppas allt är bra
V27 för mig nu:) 30 dagar kvar tills jag stämplar ut från jobbet på obestämd tid:) Rut har börjat leva om ordentligt i magen nu:) (äntligen) längtar som en tok!
Hej vänner! Kul att läsa om era graviditeter, börjar ju dra ihop sig! Lo är dryga tre månader, tränar på att vända sig och är för det allra mesta go och glad och låter sin mamma sova gott om nätterna.. Nu har hon dessutom fått en kompis, närmsta grannen fick en liten tjej i onsdags. Var dit och kikade idag, helt plötsligt var min pyttebebis jättestor. Ojojoj vad fort det går!
Själv mår jag sådär. Tror min hypotyreos spökar, är håglös, nedstämd, har svårt att hålla saker i minnet och är aptrött trots att jag sover gott om nätterna. Har testat att ta större dos av den snabbverkande medicinen, tyckte jag fick lite effekt, men jag vet inte. Jag hoppas jag får lämna blodprover i nästa vecka. Trist när jag till för två-tre veckor sedan mådde så himla bra..
V27 för mig nu:) 30 dagar kvar tills jag stämplar ut från jobbet på obestämd tid:) Rut har börjat leva om ordentligt i magen nu:) (äntligen) längtar som en tok!
TUL gick bra. Han väger 1814 gr och det är helt normalt för v 31, +5 % bara. Skönt
Denna snygging kom hem idag :)
Snart v 34 här.. På onsdag. Då blir det även bm besök igen. Så nog börjar det bli nära alltid
Hur går det för er?
40 dgr kvar till bf här, börjar bli nära
Hur går det för er?
40 dgr kvar till bf här, börjar bli nära