• angel-1990

bli gravid med första barnet 2015

Tjenare.

Jag har länge velat haft barn med har inte lyckats än. Är en kvinna på 24 år och känner att det kan vara dags nu :)

Om jag har räknat rätt så hade jag äl den 30/12

Jag är nu alltså på äl +5 hoppad det går denna gång :)

Välkomna till alla ni som vill följas vid

• Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015
  • sofiabergs
    Anonym132 skrev 2015-01-07 10:15:03 följande:

Hej jag är också sugen på att vara med, brukar mest läsa men inte kommentera (gammalt konto därav namnet, vet inte om man kan ändra)

Jag heter Emelie, är 19 år och min sambo 22 år och vi är på första försöket, första barnet! :)

Hade förmodligen ägglossning igår (brukar känna när jag har) så vi har försökt under hela veckan, bim runt den 20e skulle jag gissa på då mensen varit oregelbunden :)

Lycka till alla!

Välkommen och lycka till! Då har vi bim nästan samtidigt, jag har 25 :) spännande!
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 16:44:31 följande:

Så jäkla kul! :D hoppas det blir ännu starkare i morgon bitti :)

Det hoppas ja med. Jag har köpt ett nytt cb test som jag tänker ta imorgon :)
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 18:04:28 följande:

Det hoppas ja med. Jag har köpt ett nytt cb test som jag tänker ta imorgon :)

Håller tummarna! :D
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 18:30:00 följande:

Håller tummarna! :D

Håller tummarna för dig med :) och alla.andra så klart :)
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 18:53:11 följande:

Håller tummarna för dig med :) och alla.andra så klart :)

Tack :) nu har det dock slagit om för mig. Låg i sängen och insåg att jag inte kunde vänta en sekund till men sen nyss stod jag där med testet i ena handen och var beredd att gå in och testa men av någon anledning kunde jag inte förmå mig till att öppna det... jag bara stod där och insåg att så länge jag inte testar och mensen inte har kommit än kan jag i alla fall få hoppas en liten stund till att jag kanske är gravid.

Tar jag testet blir det så verkligt. Jag kanske inte alls är gravid. Usch vad det här spökar i huvudet, kommer ju bli galen på kuppen.
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 19:02:37 följande:

Tack :) nu har det dock slagit om för mig. Låg i sängen och insåg att jag inte kunde vänta en sekund till men sen nyss stod jag där med testet i ena handen och var beredd att gå in och testa men av någon anledning kunde jag inte förmå mig till att öppna det... jag bara stod där och insåg att så länge jag inte testar och mensen inte har kommit än kan jag i alla fall få hoppas en liten stund till att jag kanske är gravid.

Tar jag testet blir det så verkligt. Jag kanske inte alls är gravid. Usch vad det här spökar i huvudet, kommer ju bli galen på kuppen.

jag förstår precis hur du känner. De är skitjobbigt å vänta.. imorgon bitti så kör vi :D

jag vill så gärna tro att mitt "plus" stämmer. De är som att det fortfarande finns lite hopp kvar :) jag är både glad men samtidigt irriterad på mig själv att jag inte väntade tills imorn. Men de är bara att ta nya tag å ta't imorn... vi fixar detta :)
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 19:11:43 följande:

jag förstår precis hur du känner. De är skitjobbigt å vänta.. imorgon bitti så kör vi :D

jag vill så gärna tro att mitt "plus" stämmer. De är som att det fortfarande finns lite hopp kvar :) jag är både glad men samtidigt irriterad på mig själv att jag inte väntade tills imorn. Men de är bara att ta nya tag å ta't imorn... vi fixar detta :)

Jätteskönt att få lite stöd just nu känner jag. Dina ord peppar mig verkligen :) vet inte vad jag hade gjort utan våra lilla grupp här.

Jag tror och hoppas ditt plus stämmer! Inte bara för din skull men även för mig så jag får bevisat att det inte är omöjligt!
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 19:19:09 följande:

Jätteskönt att få lite stöd just nu känner jag. Dina ord peppar mig verkligen :) vet inte vad jag hade gjort utan våra lilla grupp här.

Jag tror och hoppas ditt plus stämmer! Inte bara för din skull men även för mig så jag får bevisat att det inte är omöjligt!

jag känner samma sak. Det känns bra att man kan få en bekräftelse... att man förhoppningsvis inte håller på att bli galen å ser i syne :p

jag känner mig också mera peppad å ja börjar tro mera på mig själv..... fan va glad jag kommer bli om plusset stämmer :D
  • Joozzaan
    angel-1990 skrev 2015-01-08 19:29:53 följande:

jag känner samma sak. Det känns bra att man kan få en bekräftelse... att man förhoppningsvis inte håller på att bli galen å ser i syne :p

jag känner mig också mera peppad å ja börjar tro mera på mig själv..... fan va glad jag kommer bli om plusset stämmer :D

När kam jag förvänta mig en bild på morgondagens förhoppningsvis positiva test då? :D
  • angel-1990
    Joozzaan skrev 2015-01-08 22:12:00 följande:

När kam jag förvänta mig en bild på morgondagens förhoppningsvis positiva test då? :D

Blir de ett plus så lägger jag upp det under dagen :) antagligen så fort jag har tagit de :p
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015