jc86 skrev 2015-01-09 15:39:49 följande:
Det låter ju som om du skulle kunna vara gravid! :) Hoppas! :) När tänker du testa? Jag tror att det är väldigt individuellt om man känner det på sig. Jag tror även att många känner det på sig utan att vara det bara för de vill så himla mycket. Jag var tvärsäker på att jag var det i början av veckan men som sagt efter blödningarna försvann hoppet lite och så även många av symptomen. Jag tror att jag inbillade mig många symptom för jag så himla gärna ville, sen när man kom ner på jorden lite så började kroppen fungera mer normalt. Det enda jag känner av nu är att bröstvårtorna gör ont. Men det är ju som sagt väldigt tidigt än och många får ju inte symptom förrän senare :)
Jag hoppas ju såklart att jag är det men vågar inte ställa in mig på det :/ Vi befinner oss utomlands just nu och alla symtom lyckas jag på något vis koppla ihop med andra saker som tex värme, dålig mat osv. Vi kommer hem på tisdag så funderar faktiskt på att hålla mig från att testa tills på onsdag. Jag har testat någon gång för ett par år sedan när jag trott att jag var gravid, men så fort jag testat har mensen kommit. Så därför tänkte jag försöka vara tålig och vänta lite extra, om jag nu klarar av det ;) har dock en känsla av att mensen kommer imorgon så jag får bli besviken. Den har aldrig varit sen innan, så får väl se om den dyker upp imorgon.
Du hade bim på måndag va? Är det inte ganska vanligt med bruna flytningar som
symtom? :) Du kanske trots det är gravid! :) När ska du testa?