• pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Nu tar jag tjuren vid hornen och göra en egen tråd för oss från Östergötland som vill följas åt till pluset under 2016. Även ni som börjar försöka 2015 är självklart välkomna. Glad 

Ni får jättegärna presentera er lite, berätta hur många barn ni ev. har sedan tidigare, när ni tänkt försöka börja planera, varför ni väntar, jobb/studier osv.

Hoppas att vi kan följas åt när alla plusar och att det kanske även kan leda till någon träff sen i framtiden med alla bebisar! TystPlus

Välkomna!!

• Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016
  • Javli

Ser absolut positivt ut!!! Så spännande!

Längtar så efter det där pluset nu.

• Joozzaan
    Javli skrev 2015-05-17 18:06:16 följande:

Ser absolut positivt ut!!! Så spännande!

Längtar så efter det där pluset nu.

Men åh blev ju inget mys igår och idag kommer jobbet I vägen. . . Killen slutar 21 och jag börjar 22 ikväll haha. Hoppas det inte är kört i morgon :(

Ja lite spännande är det allt! Hur går det för dig? :)
  • Javli

Jodå väntar på bim som jag tror är den 24. Tänkte testa på fredag eftersom vi ska iväg i helgen. Hoppas det blir bra för er!

• Nrk79
    Joozzaan skrev 2015-05-17 17:04:30 följande:

phpcadgqy38062.jpg

Gick från ett knappt synligt streck till detta mellan igår och idag. Visst är det inte ett positivt test men det borde väl betyda att det närmar sig? :) syns så dåligt i kameran men myckt starkare än igår.

Grattis! Ett februaribarn! :) Lycka till och njut av nyheten.
  • Desideri
    Joozzaan skrev 2015-05-17 17:04:30 följande:

Gick från ett knappt synligt streck till detta mellan igår och idag. Visst är det inte ett positivt test men det borde väl betyda att det närmar sig? :) syns så dåligt i kameran men myckt starkare än igår.

Men visst är det äl test? Eller ser jag fel? :O

Jag tror absolut att det äl är på G inom de närmaste dagarna om det ökade från inget till det där på ett dygn. Vad spännande! Jag tror inte det är kört om ni missat ha sex igår och idag, kör på imorgon!
  • Joozzaan
    Nrk79 skrev 2015-05-17 22:12:56 följande:

Grattis! Ett februaribarn! :) Lycka till och njut av nyheten.

Det är bara äl test ;) tyvärr
  • Joozzaan
    Desideri skrev 2015-05-17 23:02:54 följande:

Men visst är det äl test? Eller ser jag fel? :O

Jag tror absolut att det äl är på G inom de närmaste dagarna om det ökade från inget till det där på ett dygn. Vad spännande! Jag tror inte det är kört om ni missat ha sex igår och idag, kör på imorgon!

Haha vilken tur då :) får se hur det ser ut i morgon!
  • Javli

Hihi..trodde med det var grav.test. en önskedröm..men det ser ju ut som att det är på g. Vi hoppas på februari-barn.

• Nrk79
    Joozzaan skrev 2015-05-17 23:20:48 följande:
    Det är bara äl test ;) tyvärr
    Sorry! Missade det. Har själv börjat följa en app och börjat kolla in äl mer aktivt. Har äl om en vecka så ska bli spännande att se om det kommer funka denna månad. ;)
  • skatergirl81
    Nrk79 skrev 2015-05-19 20:07:19 följande:

Sorry! Missade det. Har själv börjat följa en app och börjat kolla in äl mer aktivt. Har äl om en vecka så ska bli spännande att se om det kommer funka denna månad. ;)

Jag har också äl om en vecka...hoppas hoppas det tar sig för oss båda!!
Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016