• pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Nu tar jag tjuren vid hornen och göra en egen tråd för oss från Östergötland som vill följas åt till pluset under 2016. Även ni som börjar försöka 2015 är självklart välkomna. Glad 

Ni får jättegärna presentera er lite, berätta hur många barn ni ev. har sedan tidigare, när ni tänkt försöka börja planera, varför ni väntar, jobb/studier osv.

Hoppas att vi kan följas åt när alla plusar och att det kanske även kan leda till någon träff sen i framtiden med alla bebisar! TystPlus

Välkomna!!

• Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016
  • StillAlive
    Hej, här kommer ytterligare två östgötar, boende i centrala Norrköping. Vi är två tjejer som har påbörjat vår resa för att bli tre. Vi väntar just nu på en tid till RMC i Linköping och hoppas vara igång i sommar/höst.

Kul med en sådan här grupp!! 

Hej! 
    Här kommer ytterligare två östgötar, boende i centrala Norrköping :) vi är två tjejer som har påbörjat vår resa för att bli tre. Vi väntar just nu på tid till RMC i Linköping och hopppas vara igång med det hela sensommar/tidig höst. 

Roligt med en grupp som denna!!! :)
  • skatergirl81
    Desideri skrev 2015-05-28 22:33:26 följande:

Välkomna! Vad kul att vi blir fler! :)

Ja jättekul....jag går nu och hoppas att det tar sig denna äl som inträffar närsomhelst.
  • skatergirl81

Idag har jag ont i äggstockarna, hoppas att det betyder att det är ägglossning nu!!

Hur går det för alla?

• Desideri

Jag testa idag på äl+7 och kunde ana ett svagt streck men ropar inte hej ännu. Känns så tidigt och strecket försvann efter 5-10 minuter.

• Desideri
    skatergirl81 skrev 2015-05-29 18:28:44 följande:

Idag har jag ont i äggstockarna, hoppas att det betyder att det är ägglossning nu!!

Hur går det för alla?

Håller tummarna att det är äl på g!
  • Desideri

Igår testade jag på bim-4 och fick ett svagt med väldigt tydligt plus! Så förhoppningsvis blir det en liten februaribebis. Har svårt att förstår att jag är gravid och vågar inte tro det riktigt fören jag tagit ett digitalt test på fredag. Nu känns allt som en dröm. :)

• skatergirl81
    Desideri skrev 2015-06-02 09:41:52 följande:

Igår testade jag på bim-4 och fick ett svagt med väldigt tydligt plus! Så förhoppningsvis blir det en liten februaribebis. Har svårt att förstår att jag är gravid och vågar inte tro det riktigt fören jag tagit ett digitalt test på fredag. Nu känns allt som en dröm. :)

Åh grattis vad spännande! !
  • skatergirl81
    StillAlive skrev 2015-05-28 21:08:47 följande:
    Hej, här kommer ytterligare två östgötar, boende i centrala Norrköping. Vi är två tjejer som har påbörjat vår resa för att bli tre. Vi väntar just nu på en tid till RMC i Linköping och hoppas vara igång i sommar/höst.

Kul med en sådan här grupp!! 

Hej! 
    Här kommer ytterligare två östgötar, boende i centrala Norrköping :) vi är två tjejer som har påbörjat vår resa för att bli tre. Vi väntar just nu på tid till RMC i Linköping och hopppas vara igång med det hela sensommar/tidig höst. 

Roligt med en grupp som denna!!! :)
    Hej och välkomna! Är det ert första barn?

Jag bor också i centrala Norrköping, kanske kan vi hänga och fika på föräldraledigheten sen ! !

Vi är inne på tredje försöket.
Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016