• pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Nu tar jag tjuren vid hornen och göra en egen tråd för oss från Östergötland som vill följas åt till pluset under 2016. Även ni som börjar försöka 2015 är självklart välkomna. Glad 

Ni får jättegärna presentera er lite, berätta hur många barn ni ev. har sedan tidigare, när ni tänkt försöka börja planera, varför ni väntar, jobb/studier osv.

Hoppas att vi kan följas åt när alla plusar och att det kanske även kan leda till någon träff sen i framtiden med alla bebisar! TystPlus

Välkomna!!

• Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016
  • Crazy catlady

[quote=76079744][quote-nick]pannkakan87 skrev 2015-12-04 15:28:23 följande:[/quote-nick]Kul är också från norrpan ;) har inte äl förrän 15e dock! Lycka till i helgen hehe![/quote

Tack :D kör med ältest från clearblue. . Hoppas på glad gubbe imorgon. . Min cykel e lite knasig efter hormonspiral. .

• Längtar88

Norrköpings bo här som försöker få ett plus, skulle bara roligt att lära känna mer folk i närheten :)

• Crazy catlady
    Längtar88 skrev 2015-12-04 21:25:27 följande:

Norrköpings bo här som försöker få ett plus, skulle bara roligt att lära känna mer folk i närheten :)

När har du BIM då? :P 
  • Längtar88
    Crazy catlady skrev 2015-12-04 21:37:04 följande:

När har du BIM då? :P 

Oj. Haha glömde det, bim en 18.de ungefär. är bara på ca äl +3.

När har du bim? :)
  • Crazy catlady
    Längtar88 skrev 2015-12-04 21:41:29 följande:

Oj. Haha glömde det, bim en 18.de ungefär. är bara på ca äl +3.

När har du bim? :)

21 dec tror jag. . Jagar äl denna helg.. hoppas på att kunna pricka rätt denna gång :)

Försökt länge?
  • Längtar88
    Crazy catlady skrev 2015-12-04 21:52:55 följande:

21 dec tror jag. . Jagar äl denna helg.. hoppas på att kunna pricka rätt denna gång :)

Försökt länge?

Lycka till i jakten! :)

Har aktivt försökt nån månad bara, men passivt sedan tidig vår med undantag för knappt 2 månaders panik (3 v minipiller och 1 mån sne Kopparspiral.)

Ni?
  • Crazy catlady
    Längtar88 skrev 2015-12-04 22:02:47 följande:

Lycka till i jakten! :)

Har aktivt försökt nån månad bara, men passivt sedan tidig vår med undantag för knappt 2 månaders panik (3 v minipiller och 1 mån sne Kopparspiral.)

Ni?

Bara någon månad. . Tog ut hormonspiralen den 6 nov :) fick äl direkt efler uttaget. . Men det lyckades inte bli något. . Hoppas på bättre lycka denna omgång :)
  • Längtar88
    Crazy catlady skrev 2015-12-04 22:06:02 följande:

Bara någon månad. . Tog ut hormonspiralen den 6 nov :) fick äl direkt efler uttaget. . Men det lyckades inte bli något. . Hoppas på bättre lycka denna omgång :)

Skönt att äl kom igång direkt! Har i efterhand fattat hur mycket dessa spiraler kan bråka med kroppen och cyklarna.

Har ni barn sedan innan?
  • Crazy catlady
    Längtar88 skrev 2015-12-04 22:08:44 följande:

Skönt att äl kom igång direkt! Har i efterhand fattat hur mycket dessa spiraler kan bråka med kroppen och cyklarna.

Har ni barn sedan innan?

Håller tummarna för er :)

Jag har ett barn sedan innan.. själv?

Nu försöker vi få ett gemensamt barn :)
  • Längtar88
    Crazy catlady skrev 2015-12-04 22:40:03 följande:

Håller tummarna för er :)

Jag har ett barn sedan innan.. själv?

Nu försöker vi få ett gemensamt barn :)

Håller tummarna för er med! :)

Ja jag har en 10 åring sedan tidigare med så de här blir att börja om på alla vis.

Känns skrämmande pirrigt att börja om helt. Nästan som att jag glömt hur det var
  • Maalon

Kul med så många nya! 

Vi gick in i vecka 22 igår. Lilla killen i magen sparkar på både mamma och pappa mest hela tiden och i övrigt mår jag precis som vanligt :) 

Lycka till ni som inväntar äl och bim, håller alla tummar och tår för er <3

• Javli

Hej! Hur år det för er alla? Vi fick en liten pojke i slutet av februari

• Crazy catlady

Blev gravid i jul.. men slutade tyvärr i utomkvedshavandeskap.. nu är vi på försök 4.. har bim i slutet av maj :) *hoppas hoppas * så här blir det förhoppningsvis en 2017-bebis :)

• Längtar88

Grattis till pojken javli och graviditeten maalon.

Beklagar verkligen crazy catlady :(

fick själv ma nyligen och väntar in första ev mens om kanske 2 eller 1 v. Men mår så konstigt att jag är lite fundersam, och värre blir de för var dag. Men kan vara hjärnan som spelar ett spratt medan jag väntar in svar.

• ika_109

Vilken trevlig tråd :)

Vi försöker och har än så länge hunnit med ett försök och är nu inne på det andra.  BIM infaller den 22/5, har testat negativt på BIM -4, -3 -2 så hoppet börjar sina... men ska iaf invänta BIM innan vi siktar in oss på 3:e försöket...

Har en liten ett-åring sen tidigare :)

Gaaaah denna väntan är ju olidlig!!

• pannkakan87

Jag är gravid i vecka 28 och väntar en liten flicka efter sommaren. :)
    Grattis till graviditeter och bebis och jag håller tummar och tår för att ni andra inte behöver vänta länge till utan får ett fint plus nu i sommar. Kram på er allihop!

• Joozzaan

Länge sedan jag har inne här nu, kul att läsa hur det går för alla! Har själv fått min lilla tös nu, 21 mars tittade hon ut. Kunde inte föreställa mig hur underbart det skulle kännas att vara mamma till denna fina tjej, det bästa som hänt mig! ?

Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016