• pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Nu tar jag tjuren vid hornen och göra en egen tråd för oss från Östergötland som vill följas åt till pluset under 2016. Även ni som börjar försöka 2015 är självklart välkomna. Glad 

Ni får jättegärna presentera er lite, berätta hur många barn ni ev. har sedan tidigare, när ni tänkt försöka börja planera, varför ni väntar, jobb/studier osv.

Hoppas att vi kan följas åt när alla plusar och att det kanske även kan leda till någon träff sen i framtiden med alla bebisar! TystPlus

Välkomna!!

• Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016
  • Ms EMC

Tack så mycket!
    Tror knappt att det är sant, vi går som på moln här hemma! :)

• Nrk79
    Ms EMC skrev 2015-07-04 09:01:11 följande:

Jag har inte varit så aktiv här i tråden, men har tittat in lite då och då.
    Men igår gjorde jag ett graviditetstest som visade positivt! Var tvungen att ta ett test till nu i morse och tydligare än såhär kan det väl inte bli!? :) phpxjTZwi36238.jpg

Grattis, grattis! Bara att njuta av nyheten! :) Lycka till.
  • Nrk79

Hej i sommarvärmen!
    Hade ju känningar efter äl och slog sedan bort tanken på en graviditet då jag gjort grav.test och det visade inte positivt. Var då 2 dgr innan bim och nu sitter jag här bim+1 dag och ingen mens än... Är i Grekland just nu och ska testa på tisdag när jag kommit hem. Hoppas, hoppas! :)

• Stokke
    Ms EMC skrev 2015-07-04 08:01:11 följande:

Jag har inte varit så aktiv här i tråden, men har tittat in lite då och då.
    Men igår gjorde jag ett graviditetstest som visade positivt! Var tvungen att ta ett test till nu i morse och tydligare än såhär kan det väl inte bli!? :) phpxjTZwi36238.jpg

Ett stort grattis !
  • Stokke
    Nrk79 skrev 2015-07-05 10:26:27 följande:

Hej i sommarvärmen!
    Hade ju känningar efter äl och slog sedan bort tanken på en graviditet då jag gjort grav.test och det visade inte positivt. Var då 2 dgr innan bim och nu sitter jag här bim+1 dag och ingen mens än... Är i Grekland just nu och ska testa på tisdag när jag kommit hem. Hoppas, hoppas! :)

Håller tummarna att du är gravid.

Gällande fb gruppen, tackar jag för att du tipsade om den. Just nu är jag inte redo att gå med där. Men i framtiden hoppas jag att jag är välkommen.
    Tack för tipset.
  • skatergirl81
    Nrk79 skrev 2015-07-05 10:26:27 följande:

Hej i sommarvärmen!

Håller tummarna att du får ditt plus när du kommer hem! ?
  • Nrk79
    skatergirl81 skrev 2015-07-05 17:57:08 följande:
    Håller tummarna att du får ditt plus när du kommer hem! ?
    Hej hej.
    Testade nu i morse, dock är det svagt och det är bm+3... Har en oro för missfall, men vi får glädjas åt plusset innan vi vet resten. :)

(Kom hem 03:00 från resan och kissade innan jag la mig och testade nu på morgonen vid 7, så kanske behövs "starkare" morgonurin?)
  • marol
    Nrk79 skrev 2015-07-07 07:37:24 följande:

Hej hej.

Testade nu i morse, dock är det svagt och det är bm+3... Har en oro för missfall, men vi får glädjas åt plusset innan vi vet resten. :)

(Kom hem 03:00 från resan och kissade innan jag la mig och testade nu på morgonen vid 7, så kanske behövs "starkare" morgonurin?)

Men det där syns ju klart och tydligt?! Grattis! Vaf härligt! Som du skriver, glädj er nu åt detta plus som jag hoppas blir er skatt om ca nio månader. Er tur nu!
  • pannkakan87
    Hej hej.

Grattis! och ja som du säger kanske det behövs starkare men det är inte heller konstigt om det inte är superstarkt runt bim. Hcg fördubblas varannan dag som om några dagar kommer det säkert vara mycket starkare. Men testa igen i morgon tycker jag! :)
  • Desideri

Hej hej.

Men helt klart tydligt plus. Grattis! :D
Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016