• bebba83

BF december 2015 :-)

Hoppar på här jag med:) Plussade idag! Försökt i 1 år med 2 missfall i bagaget. Dock aldrig fått riktiga streck innan, utan bara resultat på digitalt test så det bådar gott denna gången. 2 streck på sekunden :) Sambon har 2 barn sen innan men detta blir vårt första gemensamma. 31 år och bor i Kba. Bf 26/12

• bebba83
    TessOphira skrev 2015-04-17 18:41:25 följande:

Har ni berättat för folk än? Nyfiken :)

Ja jag har 2 missfall bakom mig på 4 månader så vet av erfarenhet att ja kommer behöv stödet om det inte går vägen denna gången Heller. ..
  • bebba83

Trodde ja va i 4 e veckan men tydligen går ja in i 9 e efter Vul idag ;) mensen va visst ingen mens! Bf 1/12

• bebba83
    Beya skrev 2015-04-21 13:29:35 följande:

Oh ja jag är supersvullen! Ändå fungerar magen som den ska..

Lyllos dig! Har du några knep? :)
  • bebba83
    Beya skrev 2015-04-21 13:51:12 följande:

Ja faktiskt ???? kokosolja, en matsked i kaffet eller i te. Är man ovan så ska man börja med en tsk. Nyttigt på många olika sätt och sätter verkligen igång magen ????

Äter också gärna torkade fikon och försöker ut o gå en halvtimme om dagen.

Det ska ja inhandla asap :) Tack för tipset! Ja jag får köra på promenader med...fick hårda restriktioner av läkaren idag gällande träning :(
  • bebba83

Inga tunga lyft, får inte ens ta i på gymmet :/ har kört ganska hård styrke träning ett år ungefär men nu blir de bara å gå på bandet. Blev tom sjukskriven från jobbet ( jobbar inom vården) då jag haft flera missfall och måste ta de lugnt :(

• bebba83
    Mamma till V skrev 2015-04-21 20:25:03 följande:

Rosa flytning imorse när jag gick på toa och torkade mig. Fick helt panik och trodde det var tvärkört, men sen dess har det inte kommit nåt mer. Har fått tid för vul på torsdag morgon, är väldigt nervös men hoppas såklart att allt är som det ska...

Hade så jag med förra veckan men de va inget. Håller tummarna för dig!!!
  • bebba83
    Pyret 85 skrev 2015-04-21 20:42:05 följande:

Vet precis hur det är. Här får man knappt komma in när man störtblöder. Dock finns det privata men dom brukar ha så mkt göra. Jag ska dock till privat gyn imorgon för att börja utredning om mina mf och kanske får jag göra ett vul då men lär ju inte kunna se något så här tidigt. Är bara i v.4 (3+6 imorgon)

Var på utredning idag och jag fick göra vul. ...
  • bebba83
    Pyret 85 skrev 2015-04-21 21:16:48 följande:

Vad kom dom fram till och vilka tester gjordes?

Dom hade innan tagit prover för å kolla min sköldkörtel, tjockleken på mitt blod och för att se genetiska avvikelser. Sedan fick vi svara på massa frågor för om de inte går vägen denna gången Heller så tyckte hon att de var bra om man va inne i systemet... hade jag inte vart gravid så hade dom spolat min livmoder. ... och så gjorde hon ultraljud. ... ja trodde ja va i vecka 4 å då varnade hon mig innan att hon nog inte komma kunna se nåt men jag håller självklart tummarna för dig!!!
Svar på tråden BF december 2015 :-)