• bebba83

BF december 2015 :-)

summer13 skrev 2015-05-16 21:16:46 följande:

Undrar om någon har problem med restless legs? Jag hade i slutet av förra graviditeten och nu har det kommit tillbaka! Redan!! Är i v 12 bara.. vet ej hur jag ska stå ut!

Ja!!!!men började med magnesium och det hjälpte! Hade i både armar å ben, låg på soffan å kroppen nästintill hoppade av kryp å kramp men som sagt nu e de borta ;)
  • bebba83
    skt1982 skrev 2015-05-16 22:54:58 följande:

Inlagd och får kortison mot illamåendet. Hög och lär inte kunna sova. Massa energi o bara äter!? Från att spytt var femte min sen v 5.. Inlagd andre gången. V 7+

Krya på dig <3
  • bebba83
    SsJj skrev 2015-05-17 12:46:42 följande:

Vecka 8+0 idag.

Magkänslan.. Har ju varit gravid 3 ggr innan varav ett MA..

Nu är alla symtomen borta också.. Inga ömma bröst. Ingen huvudvärk och inget illamående. Inget alls utav det som plågat mig i 4 veckor..

Håller alla tummar och tår!
  • bebba83
    summer13 skrev 2015-05-18 04:16:10 följande:

Jag käkar magnesium men tycker det hjälper inte. Läste på lite och kan bero på brist i magnesium, järn, B12, folsyra. Ska be dom kolla upp mina värden vid nästa besök så hoppas jag det har en enkel lösning!!

Ja be dom kolla för usch vad jobbigt de e. Hoppas du hittar nån lösning :)
  • bebba83

Idag fick vi se en sprallig krabat och jag beräknas vara i 12+2 :)

detta är lätt det häftigaste jag vart med om !
  • bebba83

Tack :) helt grym känsla, tårarna bara sprutade ha ha. Nej det gick med vanligt ultraljud nu. Kändes så häftigt!

• bebba83
    Snobi skrev 2015-05-18 15:49:37 följande:

Grattis, vad kul! Men 12+2, då har du bf i nov? Eller tänker jag fel?

Ja hon tror på nån av de sista dagarna i november :)
  • bebba83
    Anniiica skrev 2015-05-19 19:38:04 följande:

Beklagar verkligen. :(

Styrkekram! Hade likadant i februari. Från det att ja fick reda på de gick de på några dagar. Verkar som kroppen fattar när man fått höra att det är kört liksom. Önskar inte min värsta fiende det och skickar all min styrka till dig!
  • bebba83

Dåligt resultat på kub idag.... jag va inte de minsta orolig innan. Tänk så fel ens magkänsla är ibland... usch nu e de tungt!

Svar på tråden BF december 2015 :-)