BF december 2015 :-)
Undrar om någon har problem med restless legs? Jag hade i slutet av förra graviditeten och nu har det kommit tillbaka! Redan!! Är i v 12 bara.. vet ej hur jag ska stå ut!
Undrar om någon har problem med restless legs? Jag hade i slutet av förra graviditeten och nu har det kommit tillbaka! Redan!! Är i v 12 bara.. vet ej hur jag ska stå ut!
Inlagd och får kortison mot illamåendet. Hög och lär inte kunna sova. Massa energi o bara äter!? Från att spytt var femte min sen v 5.. Inlagd andre gången. V 7+
Vecka 8+0 idag.
Magkänslan.. Har ju varit gravid 3 ggr innan varav ett MA..
Nu är alla symtomen borta också.. Inga ömma bröst. Ingen huvudvärk och inget illamående. Inget alls utav det som plågat mig i 4 veckor..
Jag käkar magnesium men tycker det hjälper inte. Läste på lite och kan bero på brist i magnesium, järn, B12, folsyra. Ska be dom kolla upp mina värden vid nästa besök så hoppas jag det har en enkel lösning!!
Tack :) helt grym känsla, tårarna bara sprutade ha ha. Nej det gick med vanligt ultraljud nu. Kändes så häftigt!
Grattis, vad kul! Men 12+2, då har du bf i nov? Eller tänker jag fel?
Beklagar verkligen. :(
Nån som har nån känsla av vad ni kommer få för kön?:)
Dåligt resultat på kub idag.... jag va inte de minsta orolig innan. Tänk så fel ens magkänsla är ibland... usch nu e de tungt!