BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hej.
Jag var på mvc för inskrivning idag. Inga konstigheter förutom lågt blodtryck (90/50) . Där framgick oxå att jag äter rökt påläggsskinka ( tunna skivor) till mina mackor. Hon bad mig kolla att den verkligen var varmrökt så att jag inte äter kallrökt. Det ska stå på förp sa hon. Kan inte få fram den infon på vare sig förp eller google. Någon som vet? Det jag får fram verkar vara att allt i sverige i påläggsväg är i stort sett varmrökt, men när hon gjorde en grej av det, gör ju jag i min tur en grej av det.
Trevlig helg :)
Googla kallrökt skinka och tryck på bilder så ser du om det är den :) den påminner mer om lufttorkad skinka än vanlig rökt som är runda och ljusrosa.
Återhämtat lite sömn, somna direkt när jag kom hem vid 16:00 och vakna precis!:))
Så behövligt!
Återhämtat lite sömn, somna direkt när jag kom hem vid 16:00 och vakna precis!:))
Så behövligt!
Jo, var väl framförallt så att jag kände att jag behövde vara lite social eftersom min sambo inte var hemma :)
Äter ni tillskott?
Man ska väl äta folsyra å så i guess . Men blev rekommenderad apotekets gravid multivitamin. . Och jag hade tydligen förträngt att jag pallar ju inte sånna piller... alltid spytt av sånna ända sen jag va liten... vad borde man äta . Järn behöver jag tydligen inte . Massa i dipåerna. . Men om jag ska äta lixom enskilda vitaminer.. vad rekommenderar ni?
Aha! Ja då är det lite svårt att lägga sig och sova ;)
Äter ni tillskott?
Man ska väl äta folsyra å så i guess . Men blev rekommenderad apotekets gravid multivitamin. . Och jag hade tydligen förträngt att jag pallar ju inte sånna piller... alltid spytt av sånna ända sen jag va liten... vad borde man äta . Järn behöver jag tydligen inte . Massa i dipåerna. . Men om jag ska äta lixom enskilda vitaminer.. vad rekommenderar ni?