BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag sover så dåligt på nätterna nu och drömmer mardrömmar. I natt drömde jag en sån hemsk dröm så jag vill inte ens berätta den... Någon mer som har jobbiga nätter?
Jag sover så dåligt på nätterna nu och drömmer mardrömmar. I natt drömde jag en sån hemsk dröm så jag vill inte ens berätta den... Någon mer som har jobbiga nätter?
Jag har också börjat sova dåligt på nätterna och det gör att illamåendet är jobbigare på dagarna med. Är i v.11+5 idag så hoppas innerligt att illamåendet lättar efter denna vecka. Igår klarade jag inte av att va på jobbet alls och man blir tokig på att bara va sängliggande.
Jag sover också jättedåligt, är mer lättväckt än vanligt och vår treåring som samsover med oss för det mesta är inne i en jobbig utvecklingsfas där hon sover dåligt hon också... Gah!
Sover också dåligt... Är uppe minst en gång och kissar. Och i natt hade vi alla våra 3 små i sängen också. Tur vi ska köpa en 220 säng innan nästa kommer
Polly 98 - Det borde vi också göra, haha
Jag har drömt flera nätter i rad att det är två som växer i magen.. börjar smått känna paniken ifall det är sant. Vi bor i en liiiten tvåa dit ett barn lätt ryms, men två??! Ojoj.
Så synd att dom inte gör mkp i Halland :(
ja fan va grym måns va! Han måste väl ändå gå vidare?
Jag sover också dåligt, uppe på toa varje natt och vaknar timmar innan väkarklockan :/
Känner att man behöver ha sin sömn, så detta kunde fått vänta några månader! :/