BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Menar du att du kan få reda på könet så här tidigt?:)
Ok då förstår jag. Lycka till då!
Åh enligt min app (omställd efter bf) så är jag 10+6 idag :) Så då är vi lika på dagen, va kul!
Kub var ett tillval här. Men jag vill gärna göra det för att förbereda mig på vad som väntar. Har växt upp med en nära anhörig med grav hjärnskada och assistans dygnet runt i mitt föräldrahem. Så jag vet inte om jag psykiskt klarar en ev funktionsnedsättning till i familjen. Vi vill veta, så vi kan ta ett beslut därefter.
Ska ringa och boka tid nu i eftermiddag :)
Åh enligt min app (omställd efter bf) så är jag 10+6 idag :) Så då är vi lika på dagen, va kul!
Kub var ett tillval här. Men jag vill gärna göra det för att förbereda mig på vad som väntar. Har växt upp med en nära anhörig med grav hjärnskada och assistans dygnet runt i mitt föräldrahem. Så jag vet inte om jag psykiskt klarar en ev funktionsnedsättning till i familjen. Vi vill veta, så vi kan ta ett beslut därefter.
Ska ringa och boka tid nu i eftermiddag :)
Bebba83 - skickar en styrkekram till dig!
Hallonpaj - Va härligt! En underbar upplevelse.
Anniiica - vilken söt kommentar du fått!
Inte ens min stora dotter på snart 4 har undrat varför jag börjar bli rund och mår så dåligt hela tiden. Längtar efter att berätta för henne. Hon ÄLSKAR bebisar och småbarn och vill gärna ha en egen liten bebis. :)
Var det någon som gjort typ bikarbonat-testet någon gång? :)