BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Finns nipt test att göra ist för fvp , ett vanligt blodprov. Kostar ca 10000 , men vill man inte utsätta sig för extra risker, kan det vara ett alternativ. Nipt provet görs endast privat.
Det står ju att dessa tester är ca 99% säkra!
Nån som har nån känsla av vad ni kommer få för kön?:)
Jag fick just se vårt lilla frö sprattla omkring. Lyckan är obeskrivlig <3
Allt såg fint ut, men har inte gjort kub än så endast närmsta vännerna får veta nu.
Min läkare trodde på bf ca den 9 december.
Var så nervös inför den här dagen, men nu känns det alldeles underbart bra
Min sambo är helt säker på att vi får en flicka då han drömt att han fick en dotter med samma namn som jag tyckt va fint (utan att vi pratat om namnet förut) så flicknamn har vi färdigt. Jag har ingen känsla alls. Spelar ingen roll vad det blir.
Jag tror (och hoppas lite) att vi får en tös till. Vi har två sedan innan. På sambons sida är det 6 flickor av 7 barnbarn och chansen för flicka tror jag är 70% om man har två tjejer sedan innan. Fast visst sjutton hade det varit roligt med en pojke! Inte minst för sambons skull som är omringad av töser.
Jag ska absolut kolla kön på RUL. Två stora ikea-kassar fulla med flickkläder och så kommer det ut en pojke? Nää då tar jag hellre chansen att få handla lite nytt i god tid. Dessutom tror jag personligen att jag lättare knyter an till min son/min dotter i magen än "bebisen".
Visserligen sa dom att jag väntade en pojke med första barnet. Jag tog det inte på allvar utan köpte mest neutralt ändå och tur var ju det! :)
Allt såg fint ut, men har inte gjort kub än så endast närmsta vännerna får veta nu.