BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
De rekomenderar även omega 3 nu, nya studier som säger att det är jätte viktigt. Om man inte redan äter mycket fisk vill säga!
Åh tänk att man går in i vecka 12 imorgon ???? ett tag trodde jag inte jag skulle gå så långt.
Ja jag började äta det redan när vi försökte bli gravida.
Folsyra finns annars i gröna bladgrönsaker bland annat. Det är den viktigaste vitaminen när man är gravid, sen är c-vitamin, d-vitamin och magnesium viktiga.
Äter ni tillskott?
Man ska väl äta folsyra å så i guess . Men blev rekommenderad apotekets gravid multivitamin. . Och jag hade tydligen förträngt att jag pallar ju inte sånna piller... alltid spytt av sånna ända sen jag va liten... vad borde man äta . Järn behöver jag tydligen inte . Massa i dipåerna. . Men om jag ska äta lixom enskilda vitaminer.. vad rekommenderar ni?
Jag åt enbart folsyra fram till mitt läkarbesök igår, då fick jag utskrivet Pregnacare plus omega 3 (förpackningen innehåller två tabletter; en med alla rekommenderade vitaminer o folsyra och en kapsel omega3) som ska börja ätas dagligen fr o m v12 och även under amning.
Nu befinner ju jag mig utomlands, men tror definitivt det finns motsvarande i Sverige
Jag åt enbart folsyra fram till mitt läkarbesök igår, då fick jag utskrivet Pregnacare plus omega 3 (förpackningen innehåller två tabletter; en med alla rekommenderade vitaminer o folsyra och en kapsel omega3) som ska börja ätas dagligen fr o m v12 och även under amning.
Nu befinner ju jag mig utomlands, men tror definitivt det finns motsvarande i Sverige
Det var väll själva fasiken att det ska vara så svårt att hitta snygga mammakläder. Extra svårt att hitta svarta mammajeans :/ Måste ha svarta jeans på jobbet så om ni har några tips på vart man kan hitta snygga förutom på hm så mottages dessa tips gärna :)
Såg ett par snygga på zalando. Försöker bifoga bilden. Men ja håller med. Det är sjukt svårt att hitta snygga grejer som inte bara ser ut som tält!!
Rolig dag idag, ät hela tiden eller må illa... :/
Det var väll själva fasiken att det ska vara så svårt att hitta snygga mammakläder. Extra svårt att hitta svarta mammajeans :/ Måste ha svarta jeans på jobbet så om ni har några tips på vart man kan hitta snygga förutom på hm så mottages dessa tips gärna :)
Jag tycker asos har mycket och fina mammakläder. Ett litet tips :)
Finns under maternity. Och det går bra o beställa till Sverige, ingen tull och inte så värst dyr frakt har jag förstått (ibland fraktfritt).
Nu hejar vi på Måns mums!