BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Snabbt och snabbt, det tog nog 2 veckor innan storlek 50 satt bra på henne. :) Hon var inte direkt ovanligt liten när hon föddes heller, 49 cm och 3240 g.
Hur mycket är det man dricker vid glukosbelastningen?
Vad kan det vara... två dl? Ett stort glas typ hos oss får man inte hälla i citron själv. Max 1 tsk tillsätter dom. Jag är väl en av de få som inte tycker det är så äckligt. Sliskigt och inte gott men kräkäckligt är de ju inte. Eftersom man varit fastande och är dötörstig så går de ner ändå
Skulle tippa på ca 2 dl. Nej det är inte så farligt. Bara sliskigt.
moruri: hur har det gått? Några nyheter?
Beya: gulligt av dig att fråga!
Fick samtal av barnmorskan som pratarät med läkare. Han tyckte inte att vi behövde vara jätteoroliga då njurbäckenet var i normal storlek, men ska få komma på nytt ultraljud om 3 veckor så ska de se om de har mognat. Om inte blir det uppföljning efter han är född. Så hoppas det ska gå bra!
Beya: gulligt av dig att fråga!
Fick samtal av barnmorskan som pratarät med läkare. Han tyckte inte att vi behövde vara jätteoroliga då njurbäckenet var i normal storlek, men ska få komma på nytt ultraljud om 3 veckor så ska de se om de har mognat. Om inte blir det uppföljning efter han är född. Så hoppas det ska gå bra!
Hallå alla tjejer ! :)
Hoppar in här jag med, detta är mitt andra barn & som väntas komma 13 december :D
Ha en tös på 2 1/2år med här hemma som nog längtar efter sin syster för hon leker bebis ibland o kommer till mig o ska låtsas sutta på tutten & små grina :D haha!