BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Är det någon mer än mig som det är riktigt jobbigt för med och andas? Innan kände jag bara det om jag låg på rygg men nu är det även när jag ligger på rygg eller sitter..
Ja det är väldigt obehagligt, speciellt när man ska sova:(
Jag hoppar gärna in här och gör er sällskap nu i slutet! Har BF 29/12 och det är mitt första barn. Hur har ni andra upplevt eran graviditet so far? :)
Är det någon mer än mig som det är riktigt jobbigt för med och andas? Innan kände jag bara det om jag låg på rygg men nu är det även när jag ligger på rygg eller sitter..
Jag hoppar gärna in här och gör er sällskap nu i slutet! Har BF 29/12 och det är mitt första barn. Hur har ni andra upplevt eran graviditet so far? :)
Hej och välkommen! I det stora hela är denna graviditet helt okej, dock sjukskriven men får tid att vila upp mig och boa ordentligt istället då :)
Hej tjejer! Nu rasslar tiden på. Skönt! Jag har dragits med en förkylning i över en vecka nu, måtte det släppa snart. I morgon ska jag träffa min tvillingsyster och våran mamma och spendera ett dygn inne i sthlm med shopping och hotellnatt. Vi fyllde år igår så det blir lite lugnt firande.
Jag har börjat fundera en massa på tjejnamn till lillasyster. Någon som har lust att ge sina synpunkter på vilket som kan passa bäst ihop med syskonen Felicia & Oscar? :)
Mina förslag är, utan någon som helst rangordning:
Alice
Elsa
Fanny
Sally
Emma
Julia
Olivia
:) något andra förslag?
Vi har Lund som efternamn, så det får inte vara för mycket "L" i namnet :)
Hej tjejer! Nu rasslar tiden på. Skönt! Jag har dragits med en förkylning i över en vecka nu, måtte det släppa snart. I morgon ska jag träffa min tvillingsyster och våran mamma och spendera ett dygn inne i sthlm med shopping och hotellnatt. Vi fyllde år igår så det blir lite lugnt firande.
Jag har börjat fundera en massa på tjejnamn till lillasyster. Någon som har lust att ge sina synpunkter på vilket som kan passa bäst ihop med syskonen Felicia & Oscar? :)
Mina förslag är, utan någon som helst rangordning:
Alice
Elsa
Fanny
Sally
Emma
Julia
Olivia
:) något andra förslag?
Vi har Lund som efternamn, så det får inte vara för mycket "L" i namnet :)
Frankie86 - Alice tycker jag! Såå fint!
Jag har en Isabelle Linnea och en Wilma Alexandra. Favoritnamnet just nu är Emilia men det heter sambons kusin. Jag tycker inte det gör något när dom inte setts på 15 år samtidigt som jag förstår honom.
Önskar Olivia var ett favoritnamn här också för min pappa har försökt få igenom det på varenda barnbarn. ;)