BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Ni som har barn sedan tidigare..när började ni må illa? Jag mådde sanslöst dåligt med mina två fram till v20 ca. Men minns inte när det startade! Mår fortfarande som en prinsessa och går in i vecka sju imorgon. Misstänker att det snart är dags igen...
..och ja, ni dom är gravida med första får gärna svara när ni började må illa om ni gör det :)
Ni som har barn sedan tidigare..när började ni må illa? Jag mådde sanslöst dåligt med mina två fram till v20 ca. Men minns inte när det startade! Mår fortfarande som en prinsessa och går in i vecka sju imorgon. Misstänker att det snart är dags igen...
Åhhh där kom första spyan.. Har mått illa i ca en vecka, men bara "lagom". Hade tänkt att jag kanske skulle klara mig från att spy denna graviditeten..men icke! :)
Har ni berättat för någon?
Vi har sagt att ingen får veta förrän efter v.12 så det är bara jag och sambon som vet. Och med tanke på tidigare erfarenheter så känns det som rätt beslut.
Jag kände ingenting förutom foglossningen med första sonen. Den här gången började jag må illa i v 7, gick in i v 8 idag och mår illa till och från. Brösten är fortfarande ömma som fan! Känner dock ingen trötthet denna gång, vilket jag gjorde första grav. Kändes som att jag bara sov och sov då...
Olga Rönnberg tipsade om att smörja magen med ren kokosolja. Vet någon här inne någon bra sådan och vart man kan köpa det? :)
..och ja, ni dom är gravida med första får gärna svara när ni började må illa om ni gör det :)
Har ni berättat för någon?
Vi har sagt att ingen får veta förrän efter v.12 så det är bara jag och sambon som vet. Och med tanke på tidigare erfarenheter så känns det som rätt beslut.
Jag joinar er! 27 år