• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Jia84

Hej!

Hoppar också med i denna tråd. Plussade nu på morgonen och imorgon är BIM. Så glad just nu:)

Fick MA i januari och har sen dess försökt, men nu har vi lyckats. Bara att hoppas på det bästa. Beräknad förlossning är 26/12.

• Pyret 85
    Jia84 skrev 2015-04-18 07:43:09 följande:

Hej!

Hoppar också med i denna tråd. Plussade nu på morgonen och imorgon är BIM. Så glad just nu:)

Fick MA i januari och har sen dess försökt, men nu har vi lyckats. Bara att hoppas på det bästa. Beräknad förlossning är 26/12.

Grattis och välkommen
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-18 07:04:14 följande:

Hej! Jag hoppar gärna in här. Plussade nu på morgonen, svagt men fullt synligt ÄL+9/BIM-3 och beräknad BF blir då 30/12 enligt ÄL. Har 3 mf bakom mig: augusti, november och senaste nu i mars så har inte ens gått en månad sen mf ännu. Nu hoppas jag det lilla livet vill stanna hos oss. Ska starta utredning om mf på onsdag så vi får se vad dom säger. Men just nu försöker jag att inte oroa mig så mkt.

Åh grattis Pyret! Vad roligt att du fick hänga med till den här tråden också, håller mina tummar Så hårt att den lille stannar kvar där inne nu <3
  • Jia84
    Pyret 85 skrev 2015-04-18 07:45:43 följande:

Grattis och välkommen

Tackar och grattis du med:) Få verkligen hoppas vi får behålla dem nu.
  • Lizzie09
    Jia84 skrev 2015-04-18 07:43:09 följande:

Hej!

Grattis! :) Då ligger vi lika, jag har också BIM imorgon fast bf 27 december :)
  • EnStoltMamma

Får man hoppa in här?:) bf 2/12 och testade positivt på bim-6! Mår riktigt kasst tyvärr:( fått medicin som hjälper lite!

• fantasy06
    EnStoltMamma skrev 2015-04-18 08:39:45 följande:

Får man hoppa in här?:) bf 2/12 och testade positivt på bim-6! Mår riktigt kasst tyvärr:( fått medicin som hjälper lite!

Vad har du fått för medicin? Kräktes du med eller "bara" illamående?
  • EnStoltMamma
    fantasy06 skrev 2015-04-18 09:04:57 följande:

Vad har du fått för medicin? Kräktes du med eller "bara" illamående?

Har fått primperan och lergigan Comp till dagen, vanlig lergigan till natten så jag får sova... Compen är det koffein i så den klarar jag inte sova av om jag tar för sent.. Har en jobbig grav bakom mig, så denna gången visste jag vilka mediciner jag skulle be om.. Har kräkts några gånger på kvällarna men annars är det mest illamående och yrsel... Dock mår jag bättre än förra gången än så länge:)
  • Pyret 85

Åh tack allihopa! Min svärmor (som är medium) sa till mig att ha tillit till att bebis kommer när tiden är inne. Så jag försöker lyssna på hennes ord. Vi får hoppas att det är dags nu!

Någon annan som väntar andra barnet?

• Jia84
    Lizzie09 skrev 2015-04-18 08:23:32 följande:

Grattis! :) Då ligger vi lika, jag har också BIM imorgon fast bf 27 december :)

Det sägs lite olika, både 26 och 27:e :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)