BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Hej!
Hoppar också med i denna tråd. Plussade nu på morgonen och imorgon är BIM. Så glad just nu:)
Fick MA i januari och har sen dess försökt, men nu har vi lyckats. Bara att hoppas på det bästa. Beräknad förlossning är 26/12.
Hej!
Hoppar också med i denna tråd. Plussade nu på morgonen och imorgon är BIM. Så glad just nu:)
Fick MA i januari och har sen dess försökt, men nu har vi lyckats. Bara att hoppas på det bästa. Beräknad förlossning är 26/12.
Hej! Jag hoppar gärna in här. Plussade nu på morgonen, svagt men fullt synligt ÄL+9/BIM-3 och beräknad BF blir då 30/12 enligt ÄL. Har 3 mf bakom mig: augusti, november och senaste nu i mars så har inte ens gått en månad sen mf ännu. Nu hoppas jag det lilla livet vill stanna hos oss. Ska starta utredning om mf på onsdag så vi får se vad dom säger. Men just nu försöker jag att inte oroa mig så mkt.
Grattis och välkommen
Hej!
Får man hoppa in här?:) bf 2/12 och testade positivt på bim-6! Mår riktigt kasst tyvärr:( fått medicin som hjälper lite!
Får man hoppa in här?:) bf 2/12 och testade positivt på bim-6! Mår riktigt kasst tyvärr:( fått medicin som hjälper lite!
Vad har du fått för medicin? Kräktes du med eller "bara" illamående?
Åh tack allihopa! Min svärmor (som är medium) sa till mig att ha tillit till att bebis kommer när tiden är inne. Så jag försöker lyssna på hennes ord. Vi får hoppas att det är dags nu!
Någon annan som väntar andra barnet?
Grattis! :) Då ligger vi lika, jag har också BIM imorgon fast bf 27 december :)