• Linda8110

FET/IVF 2015 Maj

V.6 och har börjat blöda.... JAG ORKAR INTE DETTA! Bar tungt igår och livrädd för att jag orsakat detta....

• Linda8110
    lindavik skrev 2015-06-17 20:10:48 följande:
    Neej! Du KAN inte ha gjort något för att ha förorsakat det. Hur mycket blöder du? Du vet att det är ju inte helt säkert att det är det värsta... eller har du fått det bekräftat?
    Jag har kramper och blöder hela tiden. Inte mycket men hela tiden och tillsammans med kramperna så känner jag att detta är kört... Vi förlorar vårt barn... Nu när jag äntligen började våga tro på att det faktiskt går...
  • Linda8110
    JMD skrev 2015-06-17 20:42:22 följande:
    Jag har blött med båda mina v6-8 till och från så det behöver inte betyda mf.

Kram
    Hur mycket har du blödit när du väntade dem? Jag får inte så mycket blod i bindan (förutom allt blod som kom i trosorna igår när jag började blöda), men jag har molvärk och så kommer det smuligt blod på pappret varje gång jag torkar mig när jag har kissat. Mina bröst känns mindre ömma idag men jag har mått illa hela dagen.
  • Linda8110
    mom2012 skrev 2015-06-18 18:47:59 följande:

Linda jag fick en blödning runt v6 7 också. Jag fick 2 embryon återförda. Ingen vet om det var ett som sköljdes ut eller om jag bara fick en blödning av annan anledning. Jag fick vul på akuten och r såg det fostersäck med tickande hjärta. Så åk in till akuten? Så får du svar.....

Kram.

Kan man se så pass tidigt?
  • Linda8110
    Gweny skrev 2015-06-18 20:00:12 följande:
    Vi såg ett hjärta slå v 6+1.

blev dock ma några dgr senare.
    Man skulle ha en egen VUL pinne hemma!
  • Linda8110
    Blomster84 skrev 2015-06-18 22:28:10 följande:

Är på rd 5 med en blastocyst och har fått rosa flytningar. Hmm... Alldeles för tidigt för mens. Någon som vet? Har gjort ostim fet

Kan vara en nidblödning :) Jag fick aldrig någon sådan men däremot tror jag den fäste redan dagen efter insättning för jag kände en kort intensiv smärta.
  • Linda8110
    EricaSE83 skrev 2015-06-19 10:15:45 följande:
    Usch vad jobbigt :(:( Hoppas såklart du har fel!

För mig börjar det också kännas rätt hopplöst. Mensvärk och brösten är inte det minsta ömma. Rd 9 idag så man borde väl ha ömma bröst nu om det tagit sig
    Du behöver ABSOLUT inte ha ömma bröst! Det hade inte jag när jag plussade. Min kompis kände inte av sina bröst alls förrän hennes son föddes.
  • Linda8110
    EricaSE83 skrev 2015-06-19 11:12:54 följande:
    Jag får ömma bröst av Ovitrelle och jag tänkte att eftersom det är samma hormon som gravidhormonerna borde mina bröst reagera om jag blir gravid. Men jag hoppas såklart verkligen att det är som du säger även för mig :) Har inte TD förrän om en vecka men tänkte testa på måndag om jag inte fått mens då det är två veckor sen äggplock (alltså egentliga Bim-dagen)

Tack för att du skänkte lite hopp!
    Jag fick också ömma bröst av Ovitrelle, men kände inte av brösten (litegrann) förrän efter en vecka eller två efter plus.
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj