FET/IVF 2015 Maj
Blir tokig... Kräktes av illamående på morgonen, men brösten är knappt svullna eller ömma idag. Blödningen har ökat lite igen... Önskar att man kunde göra VUL varje dag för att se om cellisen fortfarande lever.
Blir tokig... Kräktes av illamående på morgonen, men brösten är knappt svullna eller ömma idag. Blödningen har ökat lite igen... Önskar att man kunde göra VUL varje dag för att se om cellisen fortfarande lever.
Blev inget den här gången heller. Testade negativt igår. Känns skit! Tredje gången man misslyckas:(
Usch vad man känner sin kropp väl. Massa blod kommer det nu....
Dalkullan hur har det gått?!?!
Linda8110 - jag har jätteont i skallen för att jag grinat så mycket.. Började blöda kring lunch, testade när jag kom hem från jobbet och fick ett svagt plus. Men molvärken har övergått till mensvärk och blödningen fortsätter så jag har tappat allt hopp.. Känns skit
Vad ledsen jag blir för er skull dalkullan, linda8110 och idis90. Varför ska det vara så himla svårt?! Skickar massa kramar till er
Linda8110 - usch vad jobbigt.. hur går det för dig? Att det inte bara kan få vara bra efter allt som redan varit..!?<3
helnil_ - tack snälla<3