FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Vi fick klartecken efter UL idag att göra ostimulerat FET i denna cykeln. Så vi väntar in ägglossningen om ca 2 veckor o sen kör vi :) nån med erfarenhet av ostimulerat FET?
Tack!! :) detta betyder att jag faktiskt KAN bli gravid. Mitt första plus ever!
Jag såg tidigare att du skrivit om babyklister, har googlat lite men säljs det inte i Sverige? Vart köpte du det? :)
Det stämmer.. har kört det från 1,5 vecka innan insättning och än idag 3 ggr/dag. Beställde från danmark. Nu tror jag ju att det funkar eftersom jag plussat
Babyklister?? :) Nu blev jag nyfiken! Tell me please.
Besked om äggplock på fredag. Ca 40 äggblåsor i olika storlekar så till 99% så blir det Totalfrys :(
Konstigt nog så mår jag bra. Inget ont, inte spänd och inte överdrivet svullen..
Jag som hade hoppats så att i alla fall få ta fram ett gravtest till midsommar.. :( :(
Känns helt kört nu.
drommaromenliten.blogg.se
Besked om äggplock på fredag. Ca 40 äggblåsor i olika storlekar så till 99% så blir det Totalfrys :(
Konstigt nog så mår jag bra. Inget ont, inte spänd och inte överdrivet svullen..
Jag som hade hoppats så att i alla fall få ta fram ett gravtest till midsommar.. :( :(
Känns helt kört nu.
drommaromenliten.blogg.se
Coocoo>> åh Grattis, vad härligt!
soni>> fy vad trist, man ställer ju in sig. Hoppas dem får fina att frysa in då iallafall.
Niskan15>> Men det är väl ganska bra med 5-celligt tillbaka från 2dgrs? Har tom hört att vid upptining att dem kan tappa en cell, fast det ändå gått bra sen. så tappa inte hoppet. Jag ska få tillbaka en fryst 2 dgrs vid vårat nästa vecka, får se hur många celler det har.
Jag började spruta igår med Menopur 150, så nu hoppar jag in lite mer aktivt här igen =)