• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • Coocoo

Vet inte hur det gick till... tempen ligger lågt.. men detta var dagens test på icke morgonurin!

• Jennie
    EricaSE83 skrev 2015-05-27 10:10:28 följande:
    Gud så spännande med streck på testet!!! Vilken IVF-runda är det här för er?
    Det är vår första runda.

Tack alla, vad gulliga ni är som håller tummarna för mig. Det betyder verkligen jättemycket Glad

Grattis, Coocoo!!!
  • JMD
    Coocoo skrev 2015-05-27 12:44:38 följande:

Vet inte hur det gick till... tempen ligger lågt.. men detta var dagens test på icke morgonurin!

Grattis ?
  • Blomster84

Stort grattis!!! Ser ju riktigt lovande ut! Skönt att se att det kan lyckas. :) kram!!!!!
  • Ia84

php2aKrsE59529.jpg

Åh vad roligt! Stort grattis!!
  • EricaSE83

Vilken drömbild!!!! GRATTIS!!!!!! :):)
  • Söndag

Vet ni hur vanligt de är att ngt är fel vid vul? Nu börjar jag oroa mig för att inte vara gravid eller att fostret inte växer! :-O

• Coocoo

Tack!! :) detta betyder att jag faktiskt KAN bli gravid. Mitt första plus ever!

Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj