• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • Blomster84
    Coocoo skrev 2015-05-27 14:30:28 följande:

Tack!! :) detta betyder att jag faktiskt KAN bli gravid. Mitt första plus ever!

Härligt att höra!! Grattis till ditt första plus!
  • Blomster84

Vi fick klartecken efter UL idag att göra ostimulerat FET i denna cykeln. Så vi väntar in ägglossningen om ca 2 veckor o sen kör vi :) nån med erfarenhet av ostimulerat FET?

• En PantherTant
    Coocoo skrev 2015-05-27 13:44:38 följande:

Vet inte hur det gick till... tempen ligger lågt.. men detta var dagens test på icke morgonurin!

php2aKrsE59529.jpg

Fint, grattis!
  • EricaSE83

Jag har fått klartecken att starta igång idag!! Wohoo så glad! Så nu kör vi försök nummer två, Menopur 225 ie from ikväll :)

Ni som precis plussat bringar nog tur till denna tråden! Nu SKA vi andra som sitter i väntrummet få till det!!! :)

Kram till er alla!

• EricaSE83
    Mysan10 skrev 2015-05-26 15:46:26 följande:
    Usch vad tråkigt! Hoppas att det ser bättre ut imorgon! Jag tror att dom är rädda för att blåsorna ska producera hormoner som stör behandlingen.

För mig har det också varit en del problem. Fick först ingen blödning efter nedregleringen sen gick inte hormonerna upp som planerat och nu verkar det ha stigit för mycket. Får se vid vul imorgon. Så håller tummarna för oss imorgon!
    Hur har det gått för dig efter Vulet? Håller tummarna att du också fått lite ljusare besked idag!!
  • Niskan15

Åh så kul! Stort grattis till er alla som lyckades!!!!

En fråga till er som lyckats, hur många celler hade emroyet på 2 dagars odling?
    Själv fick jag tillbaka 5-celligt på  dagars odling, har googlat lite och ser inga stora mirakel någonstans. Det var samma på förra IVF:en.
    Ruv dag 5 nu och jag känner hur mens ångesten börjar komma upp i halsen snart.....

• Blomster84
    EricaSE83 skrev 2015-05-27 15:50:57 följande:

Jag har fått klartecken att starta igång idag!! Wohoo så glad! Så nu kör vi försök nummer två, Menopur 225 ie from ikväll :)

Ni som precis plussat bringar nog tur till denna tråden! Nu SKA vi andra som sitter i väntrummet få till det!!! :)

Kram till er alla!

Härligt att höra!! Kör så det ryker! Håller tummar o tår för er. Kram
  • EricaSE83
    Blomster84 skrev 2015-05-27 16:24:21 följande:
    Härligt att höra!! Kör så det ryker! Håller tummar o tår för er. Kram
    Tack snälla du :):)
    Kram
  • iaeh
    Gweny skrev 2015-05-27 12:02:07 följande:

Fy vad sån kommentar är störande!! En vän sa så till mig med "förstår hur jobbigt det är, tog 3 mån för oss" öhhhh ok!!! Morr

Ja, när man får sådana kommenterar kokar det riktigt inom en!
  • iaeh
    Coocoo skrev 2015-05-27 14:30:28 följande:

Tack!! :) detta betyder att jag faktiskt KAN bli gravid. Mitt första plus ever!

Vad roligt! Stort grattis :)
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj