FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Tack!! :) detta betyder att jag faktiskt KAN bli gravid. Mitt första plus ever!
Vi fick klartecken efter UL idag att göra ostimulerat FET i denna cykeln. Så vi väntar in ägglossningen om ca 2 veckor o sen kör vi :) nån med erfarenhet av ostimulerat FET?
Vet inte hur det gick till... tempen ligger lågt.. men detta var dagens test på icke morgonurin!
Jag har fått klartecken att starta igång idag!! Wohoo så glad! Så nu kör vi försök nummer två, Menopur 225 ie from ikväll :)
Ni som precis plussat bringar nog tur till denna tråden! Nu SKA vi andra som sitter i väntrummet få till det!!! :)
Kram till er alla!
Åh så kul! Stort grattis till er alla som lyckades!!!!
En fråga till er som lyckats, hur många celler hade emroyet på 2 dagars odling?
Själv fick jag tillbaka 5-celligt på dagars odling, har googlat lite och ser inga stora mirakel någonstans. Det var samma på förra IVF:en.
Ruv dag 5 nu och jag känner hur mens ångesten börjar komma upp i halsen snart.....
Jag har fått klartecken att starta igång idag!! Wohoo så glad! Så nu kör vi försök nummer två, Menopur 225 ie from ikväll :)
Ni som precis plussat bringar nog tur till denna tråden! Nu SKA vi andra som sitter i väntrummet få till det!!! :)
Kram till er alla!
Fy vad sån kommentar är störande!! En vän sa så till mig med "förstår hur jobbigt det är, tog 3 mån för oss" öhhhh ok!!! Morr
Tack!! :) detta betyder att jag faktiskt KAN bli gravid. Mitt första plus ever!