• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • HCS
    Mlan skrev 2015-04-23 14:30:42 följande:

Det har du rätt i. Är bara så jäkla trött på att testa mig och få ett negativt resultat! Det tär ju något enormt på psyket...

Åh då får vi hoppas att de tar sig för er nu då! Håller tummarna.

Nej jag har inga barn sedan tidigare, bara en sen och tung abort i v.13.

Läste din blogg och såg att du hade barn sen tidigare, vilken lycka :) planerade ni den första? Isf tog det tid?

tack! Ja, hemskt jobbigt att få blanka test. 

Vi kom på i januari 2005 att vi ville försöka få barn. Missade den äl körde på februari och plussade i början av mars 2005. Tvåan bestämde vi oss för att köra på äl dagen, fick bara ett infall mitt i semstern och det tog sig också direkt. Helt sjukt, men fantastiskt!  Trean tog lite längre tid med ett mf och nu fick jag också tidigt mf på andra försöket. 

Hoppas du får ett fint plus innan ni ska iväg!
  • Fiijah89
    cocospaj skrev 2015-04-23 15:38:21 följande:

Känner mig knäpp. Jag försöker att inte tänka på det här med bebis för mycket då jag inte vill bli besviken. BIM är 2 maj, och jag har blivit väldigt gasig och bubblig i magen de senaste dagarna. Jag brukar inte vara det, har inte ändrat något i kosten. Äter sjukt enformigt på grund av att jag inte tål saker och är periodare (äter ungefär samma sak till jag tröttnar på det eller hittar något nytt jag fastnar på). Börjar ju undra om det ändå kan vara något, har stuckit till några gånger långt ner i magen. 

Borde ju knappt vara möjligt att känna något, men hoppas ändå lite. Även fast jag ställt in mig på att bli besviken Flört

Vi har bim samma dag och jag har exakt likadant, gasig och sticker till längst ner i magen ibland. Tänker att jag inbillar mig men vem vet :) hoppas så! Annars känner jag mig faktiskt inte alls gravid, med mina två andra barn har jag känt mig gravid långt innan bim :/

Håller tummarna för er :)
  • halo83

Mjohodå...blinkande gubbe i morse men hade så ont i magen så tog ett på EM oxå...fast glad gubbe ... Så fick till det i går kväll ikväll och satsar på en gång i morgon med..sen har jag lovat mannen att han får vila ;)

• Litensaga

Hej!

Vi vill nu ha nr 2 och jag har köpt äl test från clearblue men min indikator till äl testen fungerade inte så väntar på att dem ska skicka en ny. Men jag ville inte missa denna ÄL så prövade utan. Men jag är ingen hajare på äl test så undrar om de finns en vänlig själ som kan förklara om mina är pos ? ????????????

• Symetrical
    Litensaga skrev 2015-04-24 06:49:38 följande:

Hej!

Vi vill nu ha nr 2 och jag har köpt äl test från clearblue men min indikator till äl testen fungerade inte så väntar på att dem ska skicka en ny. Men jag ville inte missa denna ÄL så prövade utan. Men jag är ingen hajare på äl test så undrar om de finns en vänlig själ som kan förklara om mina är pos ? ????????????

phpMTTf4v61739.jpg

Skulle absolut säga att de två till vänster i alla fall är positiva! Med andra ord förmodligen äl inom 24 timmar. Kör så det ryker, tjejen!
  • halo83

Fast på just cv står det att man inte kan tyda resultat på strecken...om det är ett digitalt..

• halo83
    Litensaga skrev 2015-04-24 08:39:25 följande:

Åh tack så jätte mycket! Jag hoppas vi har rätt! ????

Här står det...så jag skulle inte gå efter dom strecken..
  • Litensaga

Lämnar denna tråd då man bara blir besviken på folks negativa kommenter ist för att peppa och hoppas åt den som frågar!

Svar på tråden BIM maj 2015