BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Det har du rätt i. Är bara så jäkla trött på att testa mig och få ett negativt resultat! Det tär ju något enormt på psyket...
Åh då får vi hoppas att de tar sig för er nu då! Håller tummarna.
Nej jag har inga barn sedan tidigare, bara en sen och tung abort i v.13.
Läste din blogg och såg att du hade barn sen tidigare, vilken lycka :) planerade ni den första? Isf tog det tid?
Känner mig knäpp. Jag försöker att inte tänka på det här med bebis för mycket då jag inte vill bli besviken. BIM är 2 maj, och jag har blivit väldigt gasig och bubblig i magen de senaste dagarna. Jag brukar inte vara det, har inte ändrat något i kosten. Äter sjukt enformigt på grund av att jag inte tål saker och är periodare (äter ungefär samma sak till jag tröttnar på det eller hittar något nytt jag fastnar på). Börjar ju undra om det ändå kan vara något, har stuckit till några gånger långt ner i magen.
Borde ju knappt vara möjligt att känna något, men hoppas ändå lite. Även fast jag ställt in mig på att bli besviken
Mjohodå...blinkande gubbe i morse men hade så ont i magen så tog ett på EM oxå...fast glad gubbe ... Så fick till det i går kväll ikväll och satsar på en gång i morgon med..sen har jag lovat mannen att han får vila ;)
Hej!
Vi vill nu ha nr 2 och jag har köpt äl test från clearblue men min indikator till äl testen fungerade inte så väntar på att dem ska skicka en ny. Men jag ville inte missa denna ÄL så prövade utan. Men jag är ingen hajare på äl test så undrar om de finns en vänlig själ som kan förklara om mina är pos ? ????????????
Hej!
Vi vill nu ha nr 2 och jag har köpt äl test från clearblue men min indikator till äl testen fungerade inte så väntar på att dem ska skicka en ny. Men jag ville inte missa denna ÄL så prövade utan. Men jag är ingen hajare på äl test så undrar om de finns en vänlig själ som kan förklara om mina är pos ? ????????????
Åh tack så jätte mycket! Jag hoppas vi har rätt! ????
Fast på just cv står det att man inte kan tyda resultat på strecken...om det är ett digitalt..
Åh tack så jätte mycket! Jag hoppas vi har rätt! ????
Lämnar denna tråd då man bara blir besviken på folks negativa kommenter ist för att peppa och hoppas åt den som frågar!
Bilden kom inte med