BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Denna jäkla äl smärta som börjar nästan 1 veckan innan äl. Jätteont i magen och öm, men inget utslag än.. Nästa månad blir det nog cb ägglossningstest för att när den verkligen är.. Eller om man ska gå in o köpa det idag...
Denna jäkla äl smärta som börjar nästan 1 veckan innan äl. Jätteont i magen och öm, men inget utslag än.. Nästa månad blir det nog cb ägglossningstest för att när den verkligen är.. Eller om man ska gå in o köpa det idag...
Lämnar denna tråd då man bara blir besviken på folks negativa kommenter ist för att peppa och hoppas åt den som frågar!
Fick till det på ÄL iallafall - nu visar stickorna att det är över. Bara att hoppas! Bim som sagt 6/5 - så låååångt tills dess!
Lycka till alla!
FaSt vaddå negativa kommentar!? Jag ville bara visa att du inte bör lita på dom då det står att man inte ska det. Ville inte att Du skulle missa den om du tolkade det som är äl om några dagar ifall den är nu... Bättre att sexa på och kanske köpa fler test än att tro att den är om nån/några dagar och kanske missa den. Trist att det upplevs som negativt när man försöker hjälpa,nr för att svaret inte blev som du ville
Nu har jag beställt hem 2 "testa tidigt" RFSU för att testa nästa vecka!! Har en känsla av det inte tagit sig denna gången heller (försök 7) för vi har typ bara haft sex runt ÄL, känns lit för lite. Jag vill ju ha varannan dag för att vara på den säkra sidan.
Någon med som börjar testa nästa vecka?:) eller är kah först ut?
Nu har jag beställt hem 2 "testa tidigt" RFSU för att testa nästa vecka!! Har en känsla av det inte tagit sig denna gången heller (försök 7) för vi har typ bara haft sex runt ÄL, känns lit för lite. Jag vill ju ha varannan dag för att vara på den säkra sidan.
Någon med som börjar testa nästa vecka?:) eller är kah först ut?
BIM-lista
27/4 Miniimy
2/5 Fiijah89, Carolaj83, cocospaj, crystalised, Mlan
3/5 Aniroma
4/5 isali
Några har du allt med dig på vägen som du kan testa med.
Hej! Enligt de flesta ägglossningskalendrar så ska jag ha ägglossning runt den 6/5. Har 31 dagars cykel och min mens började i måndags och slutade idag.
Nu till min fråga - är det inte lite konstigt att jag redan nu har två streck när jag kollade med ÄL sticka idag? Det är absolut inte lika starkt som kontrollstrecket - men ändå - det är ju bara dag 5 i min cykel.
Fler som testat precis efter mens och fått liknande streck? Har er ÄL kommit tidigt i så fall?
Känns ju jätteskumt att jag skulle ha en lutealfas på si sådär 20+ dagar eller?
Jag får ta foto i morgon och lägga upp...
Tack på förhand för hjälp!
BIM-lista
27/4 Miniimy2/5 Fiijah89, Carolaj83, cocospaj, crystalised, Mlan3/5 Aniroma
4/5 isali
Några har du allt med dig på vägen som du kan testa med.
Hej! Enligt de flesta ägglossningskalendrar så ska jag ha ägglossning runt den 6/5. Har 31 dagars cykel och min mens började i måndags och slutade idag.
Nu till min fråga - är det inte lite konstigt att jag redan nu har två streck när jag kollade med ÄL sticka idag? Det är absolut inte lika starkt som kontrollstrecket - men ändå - det är ju bara dag 5 i min cykel.
Fler som testat precis efter mens och fått liknande streck? Har er ÄL kommit tidigt i så fall?
Känns ju jätteskumt att jag skulle ha en lutealfas på si sådär 20+ dagar eller?
Jag får ta foto i morgon och lägga upp...
Tack på förhand för hjälp!