BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Jag hoppar in här. Jag har BIM i mitten på maj, ca 10-11/5. Första försöket för oss så får se om det blir något. Har just nu ÄL. :)
Jag hoppar in här. Jag har BIM i mitten på maj, ca 10-11/5. Första försöket för oss så får se om det blir något. Har just nu ÄL. :)
Hej! Enligt de flesta ägglossningskalendrar så ska jag ha ägglossning runt den 6/5. Har 31 dagars cykel och min mens började i måndags och slutade idag.
Nu till min fråga - är det inte lite konstigt att jag redan nu har två streck när jag kollade med ÄL sticka idag? Det är absolut inte lika starkt som kontrollstrecket - men ändå - det är ju bara dag 5 i min cykel.
Fler som testat precis efter mens och fått liknande streck? Har er ÄL kommit tidigt i så fall?
Känns ju jätteskumt att jag skulle ha en lutealfas på si sådär 20+ dagar eller?
Jag får ta foto i morgon och lägga upp...
Tack på förhand för hjälp!
Alltså, vilken förbannad otur. Har i skrivande stund ÄL (hoppas jag då jag inte kör med test). Bebisverkstaden är i full gång. Skulle köra till jobbet nu på morgonen. Men tror ni inte jag drar på mig en UVI from hell!
Jag har i och för sig alltid haft väldiga problem med UVI, men inte haft det på flera år. Är det inte typiskt att man ska få det när man självklart har ÄL? :( första försöket här dock.. Men ändå!
Fulla utslag på älstickan och cb nu imorse!
Frågan är ju om ägget verkligen släpper nu. Förra månaden hade jag ju 4st fulla utslag under en vecka..
Så när ska man då börja smörja med progeateronkrämen? Tempar också för första gången så får väl se om tempen höjs om ett par dagar.
Det konstiga är att jag inte ens fick en blonkande gubbe på cb igår..
Vad roligt! Jag har inte gjort något test på ÄL, vi kör så det ryker istället ;) men jag vet ju på ett ungefär när jag har ÄL & det är nu :)
Då får vi se runt den 11-12/5 kanske, när man vågar sig på att ta ett test ;)
Jag kommer inte testa mig förrän BIM + några dagar till.
Har också haft de problemet! Negativt i flera dagar, sen kommer de ingen blinkade gubbe utan direkt bara en gubbe. Vilket kändes helknäppt. Precis som att jag missa en det av min fertila tid denna månaden :(
Fulla utslag på älstickan och cb nu imorse!
Frågan är ju om ägget verkligen släpper nu. Förra månaden hade jag ju 4st fulla utslag under en vecka..
Så när ska man då börja smörja med progeateronkrämen? Tempar också för första gången så får väl se om tempen höjs om ett par dagar.
Det konstiga är att jag inte ens fick en blonkande gubbe på cb igår..
Hoppar in här. Har bim 9/5 och äl ni i dagarna. Kör inte med några öl test och känner inte av äl nå ångor alls så jobbigt att veta exakt, men enligt mina appar är äl 25-27 april då vi kör på innan dessa dagar och efter med Och hoppas på det bästa!