• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • halo83

Fjärde dagen med positivt äl test..måste va nåt fel på dom. Kör digitalt .

• Otti
    Mlan skrev 2015-04-25 09:26:23 följande:

Har också haft de problemet! Negativt i flera dagar, sen kommer de ingen blinkade gubbe utan direkt bara en gubbe. Vilket kändes helknäppt. Precis som att jag missa en det av min fertila tid denna månaden :(

Ja men eller hur!! Som tur är hade vi sex igår och får försöka få till det idag med! Kanske två ggr för att vara på den säkra sidan! ;)
  • Ljh87

Jag hoppar in här! Bim 10/5 och fjärde försöket, fick positivt utslag på äl-stickan igår och idag var det negativt igen så ägget har iaf släppt. Vi kör då det ryker nu i helgen och hoppas på det bästa!

• Ljh87

Oh, haha! Jag hade visst redan skrivit här tidigare.. Månaderna flyter ihop nu när det gått ett tag! Hoppas verkligen på en januari-bebis <3

• eg90

Hade äl för bara någon dag sedan. Har haft sex flera dagar irad och nu har jag mensvärk och mår illa

• Kixpix
    Hanzi skrev 2015-04-25 09:22:31 följande:
    Nä jag har haft preventivmedel sen min jag va 13 så har ingen aning om min normala ÄL. Så tänkte kolla den första cykeln om det nu inte tar sig på första.

Jag testar inte heller förrens några dagar efter BIM. Känns dumt att slösa på dyra test innan det kan ge säkra resultat :)
    Jag känner lite som dig.

Besvikelsen blir bara så stor annars, blir det så blir det :)
  • jess06
    eg90 skrev 2015-04-25 18:11:11 följande:

Hade äl för bara någon dag sedan. Har haft sex flera dagar irad och nu har jag mensvärk och mår illa

Jag hade äl för sex dagar sedan och fick exakt samma symtom. Illamående och molande värk, inte riktigt som mensvärk utan mer stickande känsla. Har varit fruktansvärt trött också! Det känns mest som man inbillar sig dock..
  • Symetrical
    Otti skrev 2015-04-26 08:38:35 följande:

Okej borde inte ägget släppa snart? phpZuCI3T51193.jpg

Släpper säkert ikväll!
Svar på tråden BIM maj 2015