BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Finns det inte möjlighet att två ägg kan släppas? Därför du fått stegring igen? Kan ha läst om det någonstans..
Hej! Hoppar på här om det är okej? :) har BIM typ 2/5 (vet inte säkert för jag slutade med cerazette i slutet av mars).. Känner mig konstig i kroppen men vågar inte hoppas.. Vill testa NU men vet att man borde vänta.. När kan jag testa om jag inte orkar vänta tills 2/5?
Hemma från läkaren och det var ingen uvi. Han sa att det kunde vara att jag kände av grav tidigt och skulle testa efter helgen (även om bim är på lördag om inte mensen kommer), kan bli falskt negativt även på bim. Annars visste han inte vad det kunde vara.
Hemma från läkaren och det var ingen uvi. Han sa att det kunde vara att jag kände av grav tidigt och skulle testa efter helgen (även om bim är på lördag om inte mensen kommer), kan bli falskt negativt även på bim. Annars visste han inte vad det kunde vara.
Ska tilläggas att på urinprovet syntes bara vita blodkroppar och att det inte var en självklarhet att det var UVI och provet skickades vidare för odling.
Citera funkar dåligt i mobilen så skriver såhär.
Ja verkligen. :)
Dock fick jag någon blödning nu, så känns inte så kul längre :(
Hej! Hoppar på här om det är okej? :) har BIM typ 2/5 (vet inte säkert för jag slutade med cerazette i slutet av mars).. Känner mig konstig i kroppen men vågar inte hoppas.. Vill testa NU men vet att man borde vänta.. När kan jag testa om jag inte orkar vänta tills 2/5?
Citera funkar dåligt i mobilen så skriver såhär.
Ja verkligen. :)
Dock fick jag någon blödning nu, så känns inte så kul längre :(
Nej bara urinprov och ven- och kappilärprov. Ända hoppet är ju om det är nidblödning, vet dock inte hur man ska veta.... :/