BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Idag kom mensen! Så tråkigt :( jag blir kvar här ändå, nytt bim är 27/5
Trådens plus!
Miniimy BF 2/1-16 (BIM var 27/4, plus 28/4)
Väntar äl senast imorgon (förhoppningsvis) men tror den var igår eller idag! Molande värk med små hugg då och då och mycket glatta flytningar, eller ja, mycket för att vara jag. Förra månaden kände jag av äl supertydligt, provade rosenrot då men skippade den denna cykeln, den kan tydligen ställa till problem om man har en hyfsat kort och normal cykel. Och min blev ju bara 24 dagar förra gången, så kort har den inte varit sen tidigt i vintras. Men i alla fall, vi ligger varje dag så gör väl vad vi kan
Hej. Jag plussade i april men fick missfall samma dag. Så jag joinar här.
Tror jag hade ny ägglossning för 3 dagar sen..
Stiger tempen hos er allihop när ägget släppt?
Min var som vanligt runt ÄL, 36.4. Dock kollade jag nu och har 37.0. Känner mig sjuk när jag ligger så högt haha, mår illa och känner mig övervarm.
Coolt!
Kollade tempen för en stund sen, då var den 36.8, vilket är högre än vanligt för mig det med. Som sagt, normaltemp på mig är 36.4-36.6.
Jag hoppar in här med då min mens verkar vara på g nu. :/ Nästa BIM sannolikt den 30/5. Ser att många liksom jag tempar. Vill bara rekommendera er att tempa flera gånger på morgonen - i morse varierade mina mätningar på 36,83 (högt över min bastemperatur), 5 minuter senare var den 36,47 och lite senare 36,52 (under min bastemperatur).
Hoppar in här.. Fick mens igår :(