BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Behöver hjälp att inte bli knäpp här hemma, haha.
Enligt min app så ska jag ha mens 2/5, men jag hade ÄL-flytningar redan 10-12/4, och inga ÄL-flytningar runt den 17/4 när jag "skulle haft" ÄL. Tog ett gravtest i måndags men det var negativt.. Tror ni att det är kört denna månaden?
Enligt min app så ska jag ha mens 2/5, men jag hade ÄL-flytningar redan 10-12/4, och inga ÄL-flytningar runt den 17/4 när jag "skulle haft" ÄL. Tog ett gravtest i måndags men det var negativt.. Tror ni att det är kört denna månaden?
Får hoppas på nästa månad, då mensen krånglade och höll på i 13 dagar så missade vi äl. Visst små blödningar de sista dagarna men jag tappade lusten helt när jag hade det i huvudet att det kunde komma. Håller tummarna för er denna =) Äl runt 18/5 & bim 1/6isåfall. Hoppas att mensen beter sig normalt igen.
Yay, äntligen händer det något här! Tog "bara" 30 dagar.
Återkommer med bim när/om(!) ägget släpper.
Någon som kan svara på varför jag har "mensvärk"? Det är ju på tok för tidigt för mig att ha mens i varje fall. Men det kom igår och har hållt i sig. Hade ÄL 10/4.
Hej Hej! Jag hoppar från april-tråden då jag tyvärr inte plussade denna månad. Mensen kom idag!
ÄL 10/5 och bim 26/5
Någon som kan svara på varför jag har "mensvärk"? Det är ju på tok för tidigt för mig att ha mens i varje fall. Men det kom igår och har hållt i sig. Hade ÄL 10/4.