BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Blir så irriterad!!!
Har tagit sen den 17/4 och enl app och andra sidor borde ÄL varit mellan 24-27/4!
Fick mens 8/4 och brukar jag normal cykel.
Men det visar knappt någon stegring..
Är det att ägget fortfarande inte släppts eller vad händer, någon som kan förklara bättre än vad jag förstår? :(
Stiger tempen hos er allihop när ägget släppt?
Min var som vanligt runt ÄL, 36.4. Dock kollade jag nu och har 37.0. Känner mig sjuk när jag ligger så högt haha, mår illa och känner mig övervarm.
Min var som vanligt runt ÄL, 36.4. Dock kollade jag nu och har 37.0. Känner mig sjuk när jag ligger så högt haha, mår illa och känner mig övervarm.
Välkommen till min värld! Sååå drygt med utdragen äl! Senaste cykeln hade jag jämnstarkt utslag på stickorna (typ samma som dig) i över en vecka, sen fick jag aningen starkare nån dag, för att sen bli svagare igen!
Trodde först att jag inte hade äl alls, men det stigande tempen bekräftade att ägget trots allt släppt, så de där testerna kan minst sagt vara missvisande i vissa fall!
ÄL+ 8 för mig idag, tiden går snabbt men ändå så långsamt!
Jag vill bara göra lite "reklam" för www.mammaprat.blogg.se
En blogg som jag och min vän startat då vi tillsammans med våra respektive planerar barn samtidigt. Vi skriver öppet om allt runt våra försök om att båda ska få barn 2016.
En heldel fakta om tester och hur dem egentligen fungerar osv. Och öppna diskussioner ni kan vara med på!
Välkomna till den nakna sanningen om barnplanerandet!
Www.mammaprat.blogg.se
Hoppar med i den här tråden :)
Tog ut kopparspiralen 21/4 och har ÄL "nu", BIM runt 8-9/5. Vi tror väl inte att det ska lyckas vid första försöket, men hoppas gör man ju (och lyckas inbilla sig alla möjliga och omöjliga symptom redan) ;)
Kul att följa andra i samma situation och kunna dela med sig. Vi har valt att inte berätta för någon att vi försöker.
Hoppar med i den här tråden :)
Tog ut kopparspiralen 21/4 och har ÄL "nu", BIM runt 8-9/5. Vi tror väl inte att det ska lyckas vid första försöket, men hoppas gör man ju (och lyckas inbilla sig alla möjliga och omöjliga symptom redan) ;)
Kul att följa andra i samma situation och kunna dela med sig. Vi har valt att inte berätta för någon att vi försöker.
Blir liiiite orolig/pirrig nu.
Idag har jag varit lite gasig i magen.. Nu ikväll kändes det som om jag behövde göra nr 2, men när jag satt där hände inget, utan jag fick "mensvärk". Fick ont i magen och känner en molande värk i ryggslutet. När jag satt på toa kändes det precis som att mensen skulle komma som en fors, men det blev ju ingenting med det. Någon som känner igen sig? Jag hade ÄL i onsdags den 22 (tror jag) för jag har inte tagit några test.
Man har ju läst alla möjliga historier om att folk känner att ägget fäster men det tror jag inte. Utan känns konstigt att ha "mensvärk" fastän jag vet att det är alldeles för tidigt för att den ska komma nu.