• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • cocospaj
    lanylena skrev 2015-04-28 06:38:32 följande:

Okej tjejer, hjälp mig nu. Kl 04:20 imorse vaknade jag och kände ett ganska kraftigt hugg/stick på vänster sida, nedre delen av magen, som varade ca 10 sekunder.
    Nån som vet om detta möjligtvis kan ha varit ägget som fäste, eller bara nåt helt annat? Vågar inte hoppas, och vet att det ä ovanligt att känna detta.
    Hade ÄL 21/4.

Borde ju kunna vara det, efter vad jag lärde mig igår, så stämmer det ju tidsmässigt. Och bara för att det är ovanligt, så är det ju inte omöjligt :) 

Men du får nog vänta till BIM och se. Inte mycket annat att göra tyvärr. Sjukt jobbigt är det dock. 

• lanylena
    Erica1985 skrev 2015-04-28 06:35:18 följande:

Har ett fundering, hade senast mensen den 9 april(började då) och enligt mina appar har jag äl någon gång i helgen, vet inte exakt så jag inte haft kört med ÄL test. Så igår fick jag rosa och bruna flytningar. Något jag aldrig brukar ha så här mitt i en cykel. Känns för tidigt för nidblödning och för Tidigt för mens. Någon som vet varför jag får dessa flytningar?

Hur lång menscykel har du? Min mens började också 9/4 och jag hade tidig ÄL denna gång (21/4), men normalt sett skulle den varit 23 eller 25/4 (ca 28 dagars cykel har jag).
  • Brinkly

Okej tjejer, hjälp mig nu. Kl 04:20 imorse vaknade jag och kände ett ganska kraftigt hugg/stick på vänster sida, nedre delen av magen, som varade ca 10 sekunder.

Nån som vet om detta möjligtvis kan ha varit ägget som fäste, eller bara nåt helt annat? Vågar inte hoppas, och vet att det ä ovanligt att känna detta.

Hade ÄL 21/4.

Kan ju verkligen vara ägget som fastnar! Hoppas hoppas!
  • lanylena
    Brinkly skrev 2015-04-28 07:01:46 följande:
    Kan ju verkligen vara ägget som fastnar! Hoppas hoppas!
    Ja, det hade ju varit riktigt häftigt om jag fick ett plus i början av maj.
  • cocospaj
    lanylena skrev 2015-04-28 07:08:56 följande:
    Ja, det hade ju varit riktigt häftigt om jag fick ett plus i början av maj.
    Håller tummarna! Tyst
  • lanylena
    cocospaj skrev 2015-04-28 07:10:03 följande:
    Håller tummarna! Tyst
    Haha, går jag efter ÄL-dagen så kommer jag i så fall ha BF 11 januari, min dotters födelsedag! Hihi
  • Erica1985
    cocospaj skrev 2015-04-28 06:48:22 följande:

Kan man inte ha liten blödning i samband med ÄL?  Du borde ju haft äl typ i slutet av förra veckan eller i denna helgen? Om du inte har en cykel som inte är "standard" då :) 

Hade äl i helgen som varit, sskrev nog lite konstigt. Har en "standard" Cykel kan skilja på 1 dag nån gång ibland men har normalt 28 dagar. Ok har aldrig hört om blödning vid äl, men kanske. Får köra på ikväll och hoppas att det inte är försent
  • Erica1985
    lanylena skrev 2015-04-28 06:55:36 följande:

Hur lång menscykel har du? Min mens började också 9/4 och jag hade tidig ÄL denna gång (21/4), men normalt sett skulle den varit 23 eller 25/4 (ca 28 dagars cykel har jag).

Har normalt en cykel på ca 28 dagarjag med. Borde haft äl 23-26 dvs i v helgen sin varit men de kan ju vara tidiga med eller sena. Har kört på hafsat mkt flytta veckan så är den tidig kan vi nog om vi har tur prickat in det hyfsat. Men om den är sen är det värre, hat varit hängig så inte blivit mkt sex sen lördag. Men får nog köra på ikväll för säkerhets skull med.
  • cocospaj
    lanylena skrev 2015-04-28 07:20:58 följande:
    Haha, går jag efter ÄL-dagen så kommer jag i så fall ha BF 11 januari, min dotters födelsedag! Hihi

Haha vad häftigt ändå! :D Tvillingar med mellanrum haha :)

• Erica1985

Hade ÄL 21/4.

Det kan det absolut vara! Håller tummarna för det! Men för att v etta säkert lite det nog att vänta till bim, även om det är jobbigt. Väntar oxå nu bara, du borde ha bim precis innan mig. Hur tidigt har du tänkt testa?
Svar på tråden BIM maj 2015