BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Okej tjejer, hjälp mig nu. Kl 04:20 imorse vaknade jag och kände ett ganska kraftigt hugg/stick på vänster sida, nedre delen av magen, som varade ca 10 sekunder.
Nån som vet om detta möjligtvis kan ha varit ägget som fäste, eller bara nåt helt annat? Vågar inte hoppas, och vet att det ä ovanligt att känna detta.
Hade ÄL 21/4.
Borde ju kunna vara det, efter vad jag lärde mig igår, så stämmer det ju tidsmässigt. Och bara för att det är ovanligt, så är det ju inte omöjligt :)
Men du får nog vänta till BIM och se. Inte mycket annat att göra tyvärr. Sjukt jobbigt är det dock.
Har ett fundering, hade senast mensen den 9 april(började då) och enligt mina appar har jag äl någon gång i helgen, vet inte exakt så jag inte haft kört med ÄL test. Så igår fick jag rosa och bruna flytningar. Något jag aldrig brukar ha så här mitt i en cykel. Känns för tidigt för nidblödning och för Tidigt för mens. Någon som vet varför jag får dessa flytningar?
Okej tjejer, hjälp mig nu. Kl 04:20 imorse vaknade jag och kände ett ganska kraftigt hugg/stick på vänster sida, nedre delen av magen, som varade ca 10 sekunder.
Nån som vet om detta möjligtvis kan ha varit ägget som fäste, eller bara nåt helt annat? Vågar inte hoppas, och vet att det ä ovanligt att känna detta.
Hade ÄL 21/4.
Kan man inte ha liten blödning i samband med ÄL? Du borde ju haft äl typ i slutet av förra veckan eller i denna helgen? Om du inte har en cykel som inte är "standard" då :)
Hur lång menscykel har du? Min mens började också 9/4 och jag hade tidig ÄL denna gång (21/4), men normalt sett skulle den varit 23 eller 25/4 (ca 28 dagars cykel har jag).
Haha vad häftigt ändå! :D Tvillingar med mellanrum haha :)
Hade ÄL 21/4.