Följas åt de sista veckorna till förlossningen.
Ni som vill följas åt de sista veckorna av graviditeten, från första känningen till förlossningen!
Här kan vi dela tankar och funderingar om sammandragningar, förvärkar och om förlossningen.
Ni som vill följas åt de sista veckorna av graviditeten, från första känningen till förlossningen!
Här kan vi dela tankar och funderingar om sammandragningar, förvärkar och om förlossningen.
Hur går det för dig?
Vi fick till färdknäppan igår å har haft ont i magen som bara den vissa stunder i natt.
Nu när jag var på toa kom nog hela slemproppen ut + lite blod strimlor i hoppas!
Ska idag på marknad å gå en massa så hoppas verkligen att något händer mot kvällen
Vi fick till färdknäppan igår å har haft ont i magen som bara den vissa stunder i natt.
Nu när jag var på toa kom nog hela slemproppen ut + lite blod strimlor i hoppas!
Ska idag på marknad å gå en massa så hoppas verkligen att något händer mot kvällen
Spännade om färdknäppen fungerade. Vi funderar också på att testa, även fast det står längst ned på min att göra lista just nu hahaha
Att slemproppen går är ju positivt, håller tummarna att det kommer igång snart.
Ja de är ju inte de första man vill ha igentligen men man måste ju prova å se om de fungera. Man är ju inte så smidig ju heller ???????? Men min mensvärk börja öka i smärta. Så får se hur de kommer gå att gå runt på marknaden..
Här tror jag faktiskt färdknäppan hjälpte... Herre gud va ont jag har nu...
Har varit på marknaden å gåt i från 10 till 12:30, var ner sen till Ica för att handla å får värsta värkarna så jag inte kan stå upp, å på de så har jag dottern med mig som ska ha allt på affären.... nu ligger jag i sofffan hemma å försöker koncentrera mig på värkarna dom är i mens magen å ryggen dom sedan går ner i rumpan....
Här tror jag faktiskt färdknäppan hjälpte... Herre gud va ont jag har nu...
Har varit på marknaden å gåt i från 10 till 12:30, var ner sen till Ica för att handla å får värsta värkarna så jag inte kan stå upp, å på de så har jag dottern med mig som ska ha allt på affären.... nu ligger jag i sofffan hemma å försöker koncentrera mig på värkarna dom är i mens magen å ryggen dom sedan går ner i rumpan....
Härligt! Hoppas det fortsätter så. Jobbigt att gå i affären med såna smärtor, vila mycket nu.
Har nu leget still ett tag men de slutar inte å jag kan inte klocka då de gör ont hela tiden.. vill ha mer tecken innan man ringer fl igen... ska försöka stå ut ett tag till men de börjar göra ont i rumpan nu oxå. Kommer små värkar med rätta mellan rum men gör inte så ont som dom i affären gjorde...
Om de börjar göra ont i rumpan skulle ja nog ringa fl!
Själv e ja på väg dit nu då jag svullnat upp jätte mkt i ansiktet och huvudvärk som tusan.. Vill inte ha hf igen!!! Håll tummarna!