soofa skrev 2015-05-24 21:47:43 följande:
Jobbigt att inte veta. Men blev det nu ingen ägglossning den här månaden så är ju juni snart här nu!
Jodå, jag bara väntar. ÄL + 7, BIM - 7 så halvvägs kan man väl säga. Tempen är hög men inga symtom på någon som helst graviditet. Vaggar förvisso som en höggravid kvinna när jag går i dag men det beror bara på gårdagens 2,1 mil. ;) Jag har en känsla av att det inte har tagit sig den här månaden och därför tar jag det hela mer med ro. Ganska skönt.
Försöker tänka att varje vecka som går så är jag en vecka närmre ägglossning, om nu den här cykeln blir lika lång som förra gången :) Och om mensen kommer nästa vecka så betyder det att jag troligtvis hade ÄL den här månaden. Skulle vara skönt om den kom, mensen, för då vet jag iaf. Nu kan man ju förvisso få mens oavsett om man har haft ÄL eller inte..men ja du förstår vad jag menar :)
Den här molande värken som jag har i magen kan bero på så mycket, men jag går och hoppas på att det är ÄL som är på gång ;) To be continued...
Ouff den där väntan... Jag fick symptom ganska tidigt. Jag minns att jag kände mig konstig på BIM-veckan. Fick mentala breakdowns på jobbet (grät och skrattade vartannat. Fick gömma mig på toaletten när känslostormarna kom). Kände mig allmänt febrig och bröstvårtorna gjorde ont. Dagen som jag plussade hade jag redan fått rosa flytningar, så jag var riktigt förvirrad över plusset. Sen en-två dar efter kom syndafloden. Skulle kunna kapa av min ena arm för att få vara med om känslostormarna igen <3 Usch, märks att jag inte kommit över mf än.. Sitter och nästan grinar nu :')
Jag håller tummarna för att du ska plussa den här månaden. Och om det inte skulle bli så, så får vi förhoppningsvis den där efterlängtade plusset i juni istället <3