• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Brinkly
    halo83 skrev 2015-05-24 09:57:40 följande:

Här kanske ..

Tycker inte det ser ut som fullt utslag någon dag. Konstigt. Vad kan detta betyda, ingen ÄL denna månad? Testen funkar inte? Du har lågt hormon?

Kanske lika bra att mysa på varannan dag om det går ;)
  • MissMf
    Fiijah89 skrev 2015-05-24 08:58:00 följande:

Jätte dålig bild, min kamera har gått sönder och fick ta bilden genom FaceTime! :D bim-2 och det är ett streck där, det kom inom tiden och jag behöver inte vinkla stickan för att se det. Och inte morgonurin... Och det blir bara tydligare och tydligare ju mer det torkar! Känner mig lite nervös, inte är väl jag gravid! nåja, kanske testar igen ikväll och ser om det är likadant där! phpnD0eNo38985.jpg

Grattis! :)
  • MissMf
    halo83 skrev 2015-05-24 09:57:40 följande:

Här kanske ..

phpcEv6ve48711.jpg

Jag skulle nog gissa på äl den 20 isf. Det är ju lite starkare den 19. :)
  • jzz2306
    linnsanbelle skrev 2015-05-24 08:40:33 följande:

Hahaha!

Nä de e nog alldeles för tidigt för det tror jag..

Ja tänkte nog inte testa förrän på tisdag, bim-dagen, men de kändes så onödigt för OM de e negativt så har ja slösat ett test när mensen kommer samma dag

Så kanske onsdag..?

Jag ska också testa på onsdag morgon, har bim på tisdag. Har bara ett test kvar så vill inte använda det om mensen ändå kommer i tid. Men jag har inga spännande nid(?)blödningar som du! Bara mensvärk till och från, det blir nog mens som vanligt. Men hoppas att åtminstone en av oss får plus på onsdag :)
  • TouchOfRed

Oj vad jag är spänd inför bim nu! Bim den 28. Har varit gravid en gång tidigare som tyvärr slutade i mf i v.8, men nu de senaste dagarna har jag känt exakt samma symptom som jag kände innan jag plussade förra gången! Och kan tilllägga att i de cykler jag haft efter mitt MF har jag inte känt dessa symptom innan mens så jag hoppas det betyder något... Tänk om jag får ett plus denna månaden?! Hoppas hoppas! :)

• Novalilja

Ni som plussat redan har ni känt en ilande känsla i den nedre regionen?

Jag har sedan ett par dagar känt det och även blivit rätt torr så vi har behövt använda glidmedel, ursäkta detaljerna :)

Jag har bim nästa söndag.

Någon som känner igen sig?

• halo83

Hoppas de e så att jag har för lågt hormon för att testerna ska visa något.. Vet att jag inte plussade med sonen förrens vecka 7 typ , först då kunde man utskilja ett plus.

Hoppas de e samma med äl .. Enligt kroppens signaler hade jag äl den 20e .. Hoppas det för då har vi prickat in det rätt bra denna gång oxå

• mikamon
    Fiijah89 skrev 2015-05-24 08:58:00 följande:

Jätte dålig bild, min kamera har gått sönder och fick ta bilden genom FaceTime! :D bim-2 och det är ett streck där, det kom inom tiden och jag behöver inte vinkla stickan för att se det. Och inte morgonurin... Och det blir bara tydligare och tydligare ju mer det torkar! Känner mig lite nervös, inte är väl jag gravid! nåja, kanske testar igen ikväll och ser om det är likadant där!

Grattis! :)
  • linnsanbelle

Nu vet jag inte om jag kan hålla mig tills på onsdag hihi. Kanske tar ett test imorgon..

Ja känner på mig att ja e låghormonare så hoppas verkligen de syns ngt eller att mensen inte kommer på onsdag!!

Haha ja kan bara hoppas att det är så, men de behöver ju inte vara de ;) tror typ bara 1 av 4 får en nidblödning. Så du kan också ha turen på din sida lycka till!

Ps. Kan inte du också testa imorgon då?

jzz2306 skrev 2015-05-24 11:17:23 följande:

Jag ska också testa på onsdag morgon, har bim på tisdag. Har bara ett test kvar så vill inte använda det om mensen ändå kommer i tid. Men jag har inga spännande nid(?)blödningar som du! Bara mensvärk till och från, det blir nog mens som vanligt. Men hoppas att åtminstone en av oss får plus på onsdag :)

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • Aniroma

Hade äl i måndags och har sedan dagen innan haft molvärk. Det höll i sig fram till igår, ja idag egentligen men känner inte lika mkt idag. Jag vet att man oftast inte kan känna något såhär tidigt, men ändå letar jag... Känner mig inte särskilt hoppfull. Har inga rikliga vita flytningar som många beskriver. Får dock ut vitt klet, som små toppar/bollar (ursäkta!!) när jag känner inne i. Har inga huggningar, kanske.möjligt lite stickningar men det kan lika gärna vara inbillning. Inga ömma bröstvårtor. Ingenting sånt. Vet att hoppet inte är ute men har verkligen inte känslan att set har tagit sig.. :(

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni