• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • linnsanbelle
    Symetrical skrev 2015-06-09 09:17:20 följande:
    Klar hos gyn. Fortfarande inte klokare. Han såg en hinnsäck, men den var fylld med blod, så han misstänker att det är ett pågående missfall. Dock kunde han inte avskriva en graviditet, så nu sitter jag och väntar på att få lämna blod. Skall lämna imorgon igen för att kontrollera om hcg går upp eller ner, sen återbesök hos gynekologen på torsdag eftermiddag. Antar att jag inte kommer veta helt säkert förrän då. Suck
    Men åh vilken seg väntan!! har tänkt på dig, inte kollat FL på ett tag.. HOPPAS!!!
    EliWe skrev 2015-06-09 09:13:26 följande:
    Denna månad höll mina spotting sig borta, och jag är gravid! :) 
    Så hoppas det ger dig hopp
    ja grattar här med ....!!!!! :) :) :)

www.mammaprat.blogg.se - JUST NU! TÄVLING, VINN "BLI GRAVID"-KIT OCH MYCKET MER, TÄVLINGEN AVSLUTAS 14 JUNI
  • Symetrical

Tack alla finingar! Det värmer verkligen att läsa era ord <3
    Dock är jag ganska övertygad och väldigt inställd på att det blir ett MF av det hela. Hoppas bara att det inte blir värsta utdragna skiten med skrapning och allt.

• cleo

Hej alla :) bim-3 idag och gjorde ett gravtest som känns väldigt negativt (bifogar bild) så nu är det bara att invänta mensen och ta nya tag igen, känns så jävla tungt :(

• babytjejen
    cleo skrev 2015-06-09 14:20:07 följande:

Hej alla :) bim-3 idag och gjorde ett gravtest som känns väldigt negativt (bifogar bild) så nu är det bara att invänta mensen och ta nya tag igen, känns så jävla tungt :(

Samma här, Bim imorgon..Tog ett test igår som var blankare än blankast så inväntar bara mensen som borde komma imorgon bitti :(
  • Symetrical
    cleo skrev 2015-06-09 14:20:07 följande:

Hej alla :) bim-3 idag och gjorde ett gravtest som känns väldigt negativt (bifogar bild) så nu är det bara att invänta mensen och ta nya tag igen, känns så jävla tungt :( php1D8Ult27025.jpg

Öööö... Är det bara jag som ser plusset här..!?!???
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-06-09 15:47:30 följande:
    Öööö... Är det bara jag som ser plusset här..!?!??? smile3.gif
    Haha NÄ, jag ser också något men vågade inte skriva det ifall det bara var en skugga jag såg! :O
  • cleo
    Öööö... Är det bara jag som ser plusset här..!?!??? smile3.gif
    Men vad är det ni säger?! :o det är ett filter på för bilden blev så ljus, men säger ni att ni ser ett till streck? :o
  • siz

Jag ser ett liiiiitet +

Öööö... Är det bara jag som ser plusset här..!?!???

• soofa
    cleo skrev 2015-06-09 16:27:40 följande:
    Men vad är det ni säger?! :o det är ett filter på för bilden blev så ljus, men säger ni att ni ser ett till streck? :o
    Ja, jag skulle inte säga att det är helt blankt i alla fall!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni