• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • EliWe
    EliWe skrev 2015-06-09 09:11:55 följande:

Testade imorse på BIM :)

file:///Users/Elin/Desktop/IMG_6703.jpg

• EliWe
    soofa skrev 2015-06-08 23:20:19 följande:
    Haha jadu, den här perioden mellan bim och äl händer det inte så mycket - beräknad äl om 7-8 dar så jag räknar ner dit nu. Gynbesök på ons för att kolla upp mina spottings också. Tror/hoppas inte de påverkar chanserna att bli gravid, men de stör mig så kan jag göra något för att få dem att försvinna så gör jag det. :)

Hur mår du?
    Denna månad höll mina spotting sig borta, och jag är gravid! :) 
    Så hoppas det ger dig hopp
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-08 21:33:51 följande:

Uhh vad jag tänker på dig Aniroma, men även dig Symetrical som ska på vul imorgon. styrkekramar!

Klar hos gyn. Fortfarande inte klokare. Han såg en hinnsäck, men den var fylld med blod, så han misstänker att det är ett pågående missfall. Dock kunde han inte avskriva en graviditet, så nu sitter jag och väntar på att få lämna blod. Skall lämna imorgon igen för att kontrollera om hcg går upp eller ner, sen återbesök hos gynekologen på torsdag eftermiddag. Antar att jag inte kommer veta helt säkert förrän då. Suck
  • soofa
    EliWe skrev 2015-06-09 09:13:26 följande:
    Denna månad höll mina spotting sig borta, och jag är gravid! :) 
    Så hoppas det ger dig hopp
    Men åh, GRATTIS! :D Så himla kul! Och ja, det ger mig absolut hopp!
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-06-09 09:17:20 följande:
    Klar hos gyn. Fortfarande inte klokare. Han såg en hinnsäck, men den var fylld med blod, så han misstänker att det är ett pågående missfall. Dock kunde han inte avskriva en graviditet, så nu sitter jag och väntar på att få lämna blod. Skall lämna imorgon igen för att kontrollera om hcg går upp eller ner, sen återbesök hos gynekologen på torsdag eftermiddag. Antar att jag inte kommer veta helt säkert förrän då. Suck
    Men usch, vilken jobbig väntan och oro för dig. Hoppas du snart får lite klarhet i det hela. KRAM!
  • EliWe
    soofa skrev 2015-06-09 09:45:39 följande:

Men åh, GRATTIS! :D Så himla kul! Och ja, det ger mig absolut hopp!

Tack :)

Men berätta ändå vad de säger imorgon, så jag får klarhet om varför spottings kommer osv
  • AngelinaAr

Soofa:)

Där är du... Hehe drog igång tråden och försvann..

Jag mår hyfsat... Jaha du är där nu... untz Untz Untz... Hehehe

Hoppas du får ditt plus snart så jag kan grattade dig.

• EliWe
    Symetrical skrev 2015-06-09 09:17:20 följande:
    Men att det ska ta sån tid att veta! vad jobbigt för dig! För nu lever du ju verkligen i ovisshet :( hoppas det är ett envist litet embryo som ligger där inne
  • Minime86

Idag har jag som en mage som en är som uppblåst ballong, kan knappt ha jobb byxorna, får ont av dem.. Öm i magen är jag också...

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni