• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Aniroma

Ja det är sant. Ska avvakta nån dag o se vad som händer med blödningen. Tack, tänker på dig också och håller tummarna att det går bra imorgon!!

Symetrical skrev 2015-06-08 21:04:15 följande:

Nej, det är sant att man ofta inte kan se så mycket på vul så tidigt, men de kan ta ett blodprov som man sedan kan jämföra med ett nytt blodprov några dagar senare. Har hcg sjunkit vet man att det är att MF, har det ökat är det med största sannolikhet inte ett. Men såklart upp till dig hur du vill göra. Tänker på dig i alla fall. <3

• Boel

Jag joinar i den här tråden :)
    Har en väldigt oregelbunden mens och kan därför inte planera in än osv, men vi försöker få till en liten bebis.

Upptäckte igår att det har börjat produceras mjölk. Kan det vara ett tecken på ÄL? Eller kan mjölkproduktionen återkomma ca 1 år efter att man har slutat amma?

• AngelinaAr

Producera mjölk???? Är det ett tecken på ägglossning... Ehhehe...det var ngt nytt för mig...

Snarare gravid istället :) har du testat dig?symptom?

• AngelinaAr

Har du ammat så kanske kroppen kanske typ ställer om eller liknande... Men tecken på ägglossning Skall vara ursäkta ditt sekret likna äggvita slem flytningar typ då är äl på G..Har du oregelbunden så kan du spåra dina flytningar istället..

• soofa
    Aniroma skrev 2015-06-08 22:32:06 följande:

Ja det är sant. Ska avvakta nån dag o se vad som händer med blödningen. Tack, tänker på dig också och håller tummarna att det går bra imorgon!!

Tänker på dig! Hoppas det går bra och att den lilla stannar där inne hos dig. <3
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-06-08 21:04:15 följande:
    Nej, det är sant att man ofta inte kan se så mycket på vul så tidigt, men de kan ta ett blodprov som man sedan kan jämföra med ett nytt blodprov några dagar senare. Har hcg sjunkit vet man att det är att MF, har det ökat är det med största sannolikhet inte ett. Men såklart upp till dig hur du vill göra. Tänker på dig i alla fall. <3
    Lycka till i morgon! Tänker på dig! <3
  • soofa
    AngelinaAr skrev 2015-06-08 23:02:41 följande:

soofa.,?? Vad händer hos dig??

Det var ett tag sedan...uppdatera gärna :)

Haha jadu, den här perioden mellan bim och äl händer det inte så mycket - beräknad äl om 7-8 dar så jag räknar ner dit nu. Gynbesök på ons för att kolla upp mina spottings också. Tror/hoppas inte de påverkar chanserna att bli gravid, men de stör mig så kan jag göra något för att få dem att försvinna så gör jag det. :)

Hur mår du?
  • Boel
    AngelinaAr skrev 2015-06-08 23:01:13 följande:

Har du ammat så kanske kroppen kanske typ ställer om eller liknande... Men tecken på ägglossning Skall vara ursäkta ditt sekret likna äggvita slem flytningar typ då är äl på G..Har du oregelbunden så kan du spåra dina flytningar istället..

Tack för svar.
    Ja, mitt sekret liknar det du beskriver. Så därför misstänker jag att det kan vara äl.
    Det är sååå jobbigt att gå och vänta och hoppas. 
    Men jag tillåter mig att göra det. Blir ännu jobbigare när man förbjuder sig att tänka på det :)
  • Aniroma
    soofa skrev 2015-06-08 23:16:46 följande:

Tänker på dig! Hoppas det går bra och att den lilla stannar där inne hos dig. <3

Tack för omtanken. Men jag tror tyvärr inte det längre ;( imorse va tempen nere på samma nivå som den va innan äl. Så jag kan nog själv konstatera ett mf.. Fyfan va tufft det känns :( trodde verkligen inte att jag skulle behöva tillhöra den statistiken. ..
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni