• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    mikamon skrev 2015-06-23 15:37:14 följande:
    Nej men precis. Tempen tydde på ägglossning så jag hade säkert det, då jag hade andra symptom också :) Får kanske glädjas just nu att början av mensen går lugnt till ;) kan ju vända ikväll eller imorgon!
    Hur går det för dig?
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-24 08:55:23 följande:
    Haha okej, då hoppas jag på minst 36,80 grader i morgon bitti! Denna tempning alltså - rolig men ångestframkallande på samma gång! :)

Men vad spännande då! Hoppas ägget redan har släppt nu då, i sådana fall tajmade ni ju in the love making perfekt! :D Hur många dagar innan positiva äl-tester brukar du få sådana symtom annars?
    Brukar få det typ minst en vecka innan positivt äl-test, men nu efter MF känns det inte omöjligt att kroppen beter sig annorlunda. Den som lever får se!
  • mikamon
    soofa skrev 2015-06-24 09:00:43 följande:

Hur går det för dig?

Mensar på här ;) Blöder inte mycket direkt och inte haft nån jobbig mensvärk som jag brukar ha annars. Tempen ligger snällt på 36.60.
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-24 10:12:05 följande:
    Mensar på här ;) Blöder inte mycket direkt och inte haft nån jobbig mensvärk som jag brukar ha annars. Tempen ligger snällt på 36.60.
    Det vill säga en bra bit över coverline..!??!!
    Dag att ta ett test snart igen, kanske..?
  • Symetrical

Fy baaaan vilken molvärk och illamående jag ligger inne med nu! Antingen är jag mitt i äl, eller också kommer den snart och lär bli en hej dundrandes sådan!

• soofa
    mikamon skrev 2015-06-24 10:12:05 följande:
    Jag håller med Symetrical (som jag brukar! Flört) och röstar på ett test jag med. Mensen är sparsam och tempen över baslinjen.. 
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-06-24 10:55:25 följande:

Fy baaaan vilken molvärk och illamående jag ligger inne med nu! Antingen är jag mitt i äl, eller också kommer den snart och lär bli en hej dundrandes sådan!

Men alltså, det är inte okej att behöva ha det så! Obestämd Hoppas du är mitt inne i det nu så att det snart är över. 
  • mikamon

Nää tjejer. Nu en timme efter så kickade mensvärken igång. Blödningen verkar också komma igång ordentlig nu :(

• mikamon
    Symetrical skrev 2015-06-24 10:55:25 följande:

Heja ägget!! :D ( var snäll mot Symetrical dock!)
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni