• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    linnsanbelle skrev 2015-06-24 19:01:40 följande:

Ja har inte lämnat tråden smile5.gif Jag är fortfarande kvar, osingel med en katt. Men det funkar kanske :P
    Bim om 2 dagar, känns precis som tidiga månader och det kkänns väldigt mkt "där nere". Jag har känt molvärk sen typ äl+3 som ökade på äl+7, sedan två dagar tillbaka har jag haft väldigt mkt känningar och igår känd jag stick/hugg och typ "växtvärk", går inte att förklara.
    Idag var alla symptom typ som bortblåsta och jag vet att mensen brukar se ut sådär; mensvärk någon dag innan och sen ingen värk och så kommer mensen utan att man fattar det.

www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
    Haha, det funkar absolut! Här är man välkommen precis som man är - med ingen, en eller 13 katter! ;)

Åh, nära bim för din del nu! Hoppas du plussar (såklart)! Så lurigt det där, att symtomen för mens och graviditet är så lika.
  • mikamon
    soofa skrev 2015-06-24 17:10:16 följande:

Haha ja, vi är bara några tappra själar kvar i den här gruppen nu! Men jag lämnar den inte förrän vi plussat allihop! Till slut sitter jag kanske här själv, citerar mina egna inlägg osv.. 

Symetrical skrev 2015-06-24 17:16:03 följande:

Hahaha. Bim-trådarnas svar på singeltanten med 13 katter!

Hahaha ni är så sköna! ;) Skrattar så magen värker lite extra ;)
    Aniroma skrev 2015-06-24 16:19:38 följande:

Borde jag kunna räkna de två översta (imorse och nyss) som positiva? Vad jag kommer ihåg från förra månaden så blev det nog inte mkt starkare än det här.. Får testa en gång till ikväll innan jag lägger mig men blir definitivt att mysa ner mannen både ikväll o imorgon kväll! ;)

Ohh absolut! Så pippa på för glatta livet. Skulle jag göra iaf ;D

Ja har inte lämnat tråden Jag är fortfarande kvar, osingel med en katt. Men det funkar kanske :P

Bim om 2 dagar, känns precis som tidiga månader och det kkänns väldigt mkt "där nere". Jag har känt molvärk sen typ äl+3 som ökade på äl+7, sedan två dagar tillbaka har jag haft väldigt mkt känningar och igår känd jag stick/hugg och typ "växtvärk", går inte att förklara.

Idag var alla symptom typ som bortblåsta och jag vet att mensen brukar se ut sådär; mensvärk någon dag innan och sen ingen värk och så kommer mensen utan att man fattar det.

Vi har saknat dig!! Nu läser jag förvisso din/eran blogg så får ju lite info om läget ;)

Ah jag brukar få spottings som en liten förvarning :( plus att alla "symptom" försvinner plötsligt - illamående, ömma bröstvårtor m.m. Jävla kroppar!! Hoppas nu dock att du har en liten i magen och inte en mens på gång :)
  • Symetrical

Åh, vad jag (än en gång!) är glad att jag har er.
    Röstar också för en hemlig Facebook-grupp! Redan styrt upp en sån en gång med stor framgång! <3
    Nu (läs "efter 4 glas vin"!) har molvärken och svullnaden lagt sig typ helt. Håll tummarna för högre temp imorgon och svagare äl-test = operation nedsläpp genomförd!

• Symetrical
    soofa skrev 2015-06-24 17:41:27 följande:
    Aniroma skrev 2015-06-24 17:18:44 följande:Haha va sorgligt det lät! Får göra allt vi kan för att motverka det tycker jag ;)
    Haha ja, så jävla illa! Skrattande Tycker vi alla plussar nu i juni/juli (jag har ju bim 30/6), deal?! 

Deal! Vårbebisar is the shit!
  • Tassen
    Minime86 skrev 2015-06-24 18:51:05 följande:

Snart snart, på fredag är det dags att börja ÄL testa igen... ÄL beräknas någon gång runt Onsdag. Det jobbiga är att vi åker hem till svärföräldrarna i helgen, så jag måste smyga med ÄL testen, men det ska nog gå bra, det måste gå bra, för nu jäklar ska det gå vägen :)

Grattis Tassen till plusset!

Bugar och bockar. Känner mig ganska stolt. Haha
    Symetrical skrev 2015-06-24 21:27:55 följande:

Deal! Vårbebisar is the shit!

Do it! Tycker ni alla kan plussa nu
    Symetrical skrev 2015-06-24 21:27:15 följande:

Åh, vad jag (än en gång!) är glad att jag har er.

Röstar också för en hemlig Facebook-grupp! Redan styrt upp en sån en gång med stor framgång! <3

Nu (läs "efter 4 glas vin"!) har molvärken och svullnaden lagt sig typ helt. Håll tummarna för högre temp imorgon och svagare äl-test = operation nedsläpp genomförd!

Jag vill va med!
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-06-24 21:27:15 följande:

Åh, vad jag (än en gång!) är glad att jag har er. smile1.gif
    smile2.gif

Jag vill också vara med! :)

Då ska både du och jag ha högre temp i morgon alltså, hoppas hoppas! :D
  • linnsanbelle
    mikamon skrev 2015-06-24 21:15:30 följande:
    Symetrical skrev 2015-06-24 17:16:03 följande:

Hahaha. Bim-trådarnas svar på singeltanten med 13 katter!

Hahaha ni är så sköna! ;) Skrattar så magen värker lite extra ;)Ohh absolut! Så pippa på för glatta livet. Skulle jag göra iaf ;D

Ja har inte lämnat tråden Jag är fortfarande kvar, osingel med en katt. Men det funkar kanske :P

Vi har saknat dig!! Nu läser jag förvisso din/eran blogg så får ju lite info om läget ;)

Ah jag brukar få spottings som en liten förvarning :( plus att alla "symptom" försvinner plötsligt - illamående, ömma bröstvårtor m.m. Jävla kroppar!! Hoppas nu dock att du har en liten i magen och inte en mens på gång :)
    Jag har inte fått spotting (än) men fram till igår kände ja "nej gud nej, gravid? haha skojar du" men så kom dom där jäkla symptomen och jag kände att de kan nog f*n ha tatt sig ändå. Haha, fast idag väntar jag in mensen känner jag

Hade bestämt mig för att inte testa men ja tror faktiskt att ja ska göra det imorgon ändå Bim-1 då. Och är det neg så litar jag på det för jag har haft symptom så länge så de borde ge utslag nu. Åker ju utomlands så de e skönt o veta om man kan ta ett glas vin på flygplatsen med gott samvete eller inte :)
    www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
  • linnsanbelle
    soofa skrev 2015-06-24 21:58:57 följande:
    Jag vill också vara med! :)

Då ska både du och jag ha högre temp i morgon alltså, hoppas hoppas! :D
    Jag är också med !! :)
  • soofa
    linnsanbelle skrev 2015-06-24 22:38:13 följande:
    Jag har inte fått spotting (än) men fram till igår kände ja "nej gud nej, gravid? haha skojar du" men så kom dom där jäkla symptomen och jag kände att de kan nog f*n ha tatt sig ändå. Haha, fast idag väntar jag in mensen känner jag smile5.gif

Hade bestämt mig för att inte testa men ja tror faktiskt att ja ska göra det imorgon ändå smile5.gif Bim-1 då. Och är det neg så litar jag på det för jag har haft symptom så länge så de borde ge utslag nu. Åker ju utomlands så de e skönt o veta om man kan ta ett glas vin på flygplatsen med gott samvete eller inte :)
    Ja, gör det! Och uppdatera oss det första (okej, det andra) du gör! :D
  • linnsanbelle
    soofa skrev 2015-06-24 22:40:15 följande:
    Ja, gör det! Och uppdatera oss det första (okej, det andra) du gör! :D
    Haha, yees ska göra det! men räknar med neg så räkna med det ni också!
    En av mina bim-kompisar, Glitterlina plussade idag :) Så hoppas jag joinar henne, vi har varit på typ samma datum nu i tre månader.
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni