soofa skrev 2015-06-24 17:10:16 följande:
Haha ja, vi är bara några tappra själar kvar i den här gruppen nu! Men jag lämnar den inte förrän vi plussat allihop! Till slut sitter jag kanske här själv, citerar mina egna inlägg osv..
Symetrical skrev 2015-06-24 17:16:03 följande:
Hahaha. Bim-trådarnas svar på singeltanten med 13 katter!
Hahaha ni är så sköna! ;) Skrattar så magen värker lite extra ;)
Aniroma skrev 2015-06-24 16:19:38 följande:
Borde jag kunna räkna de två översta (imorse och nyss) som positiva? Vad jag kommer ihåg från förra månaden så blev det nog inte mkt starkare än det här.. Får testa en gång till ikväll innan jag lägger mig men blir definitivt att mysa ner mannen både ikväll o imorgon kväll! ;)
Ohh absolut! Så pippa på för glatta livet. Skulle jag göra iaf ;D
linnsanbelle skrev 2015-06-24 19:01:40 följande:
Ja har inte lämnat tråden Jag är fortfarande kvar, osingel med en katt. Men det funkar kanske :P
Bim om 2 dagar, känns precis som tidiga månader och det kkänns väldigt mkt "där nere". Jag har känt molvärk sen typ äl+3 som ökade på äl+7, sedan två dagar tillbaka har jag haft väldigt mkt känningar och igår känd jag stick/hugg och typ "växtvärk", går inte att förklara.
Idag var alla symptom typ som bortblåsta och jag vet att mensen brukar se ut sådär; mensvärk någon dag innan och sen ingen värk och så kommer mensen utan att man fattar det.
Vi har saknat dig!! Nu läser jag förvisso din/eran blogg så får ju lite info om läget ;)
Ah jag brukar få spottings som en liten förvarning :( plus att alla "symptom" försvinner plötsligt - illamående, ömma bröstvårtor m.m. Jävla kroppar!! Hoppas nu dock att du har en liten i magen och inte en mens på gång :)