• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    Aniroma skrev 2015-06-24 16:19:38 följande:
    Borde jag kunna räkna de två översta (imorse och nyss) som positiva? Vad jag kommer ihåg från förra månaden så blev det nog inte mkt starkare än det här.. Får testa en gång till ikväll innan jag lägger mig men blir definitivt att mysa ner mannen både ikväll o imorgon kväll! ;)
    Jag skulle räkna dem som positiva, ja! Framförallt det senare i dag, där ser ju strecket ut att vara lika starkt som kontrollstrecket. KÖR PÅ! Skrattande
  • Aniroma
    soofa skrev 2015-06-24 17:11:20 följande:

Jag skulle räkna dem som positiva, ja! Framförallt det senare i dag, där ser ju strecket ut att vara lika starkt som kontrollstrecket. KÖR PÅ! 

woop woop!! :D
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-24 17:10:16 följande:
    Symetrical skrev 2015-06-24 15:08:34 följande:Gud, ja! Den här tråden är typ våran egna nu! Hahahaha.
    Haha ja, vi är bara några tappra själar kvar i den här gruppen nu! Men jag lämnar den inte förrän vi plussat allihop! Till slut sitter jag kanske här själv, citerar mina egna inlägg osv.. Skrattande

Hahaha. Bim-trådarnas svar på singeltanten med 13 katter!
  • Aniroma
    soofa skrev 2015-06-24 17:10:16 följande:

Haha ja, vi är bara några tappra själar kvar i den här gruppen nu! Men jag lämnar den inte förrän vi plussat allihop! Till slut sitter jag kanske här själv, citerar mina egna inlägg osv.. 

Jag följer dig och gruppen så länge det bara går!! :) vi skulle nästan startat en hemlig fbgrupp för bara oss som är kvar. Så vi kan diskutera blöjexem o annat i framtiden ;)
  • Aniroma
    Symetrical skrev 2015-06-24 17:16:03 följande:

Haha va sorgligt det lät! Får göra allt vi kan för att motverka det tycker jag ;)
  • soofa
    Symetrical skrev 2015-06-24 17:16:03 följande:
    Aniroma skrev 2015-06-24 17:18:44 följande:
    Haha va sorgligt det lät! Får göra allt vi kan för att motverka det tycker jag ;)
    Haha ja, så jävla illa! Skrattande Tycker vi alla plussar nu i juni/juli (jag har ju bim 30/6), deal?! 

• soofa
    Aniroma skrev 2015-06-24 17:18:04 följande:
    Jag följer dig och gruppen så länge det bara går!! :) vi skulle nästan startat en hemlig fbgrupp för bara oss som är kvar. Så vi kan diskutera blöjexem o annat i framtiden ;)
    Ja, LÄTT att vi måste ha en BF-grupp sen! Skrattande
  • babytjejen

Här är vi i slutet av äl...var nog äl igår men kör på idag med för säkerhetsskull...o hoppas på tredje gången gillt...har bim 7-8juli ca :)

• Minime86

Snart snart, på fredag är det dags att börja ÄL testa igen... ÄL beräknas någon gång runt Onsdag. Det jobbiga är att vi åker hem till svärföräldrarna i helgen, så jag måste smyga med ÄL testen, men det ska nog gå bra, det måste gå bra, för nu jäklar ska det gå vägen :)

Grattis Tassen till plusset!

• linnsanbelle

Ja har inte lämnat tråden Jag är fortfarande kvar, osingel med en katt. Men det funkar kanske :P
    Bim om 2 dagar, känns precis som tidiga månader och det kkänns väldigt mkt "där nere". Jag har känt molvärk sen typ äl+3 som ökade på äl+7, sedan två dagar tillbaka har jag haft väldigt mkt känningar och igår känd jag stick/hugg och typ "växtvärk", går inte att förklara.
    Idag var alla symptom typ som bortblåsta och jag vet att mensen brukar se ut sådär; mensvärk någon dag innan och sen ingen värk och så kommer mensen utan att man fattar det.

www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni