• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    mikamon skrev 2015-06-24 11:22:57 följande:

Nää tjejer. Nu en timme efter så kickade mensvärken igång. Blödningen verkar också komma igång ordentlig nu :(

Ååh! Skrikandes Men då hoppas jag att mensen är över illa kvickt. Nästa gång är det din tur! 
  • mikamon
    soofa skrev 2015-06-24 11:30:11 följande:

Ååh!  Men då hoppas jag att mensen är över illa kvickt. Nästa gång är det din tur! 

Jaa hoppas verkligen att den är över snart. Ligger hemma o kallsvettas nu. Ont ont ont :(

Får trösta mig med att kroppen kommit igång efter missfallet. Långa menscykler, men denna blev liiite kortare ;)
  • soofa
    mikamon skrev 2015-06-24 11:33:30 följande:
    Jaa hoppas verkligen att den är över snart. Ligger hemma o kallsvettas nu. Ont ont ont :(

Får trösta mig med att kroppen kommit igång efter missfallet. Långa menscykler, men denna blev liiite kortare ;)
    Men usch, stackare! Skäms Inser hur förskonad jag själv är från både äl- och mensvärk när jag läser era berättelser. 

Ja men precis, det är ju bra att det går åt rätt håll! Och gravid vet du ju att du kan bli, så någon gång snart kommer det där plusset! Glad
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-24 11:33:30 följande:

Helt rätt med positivt tänkande! Du är en trooper! :-*
  • mikamon
    soofa skrev 2015-06-24 11:39:44 följande:

Men usch, stackare!  Inser hur förskonad jag själv är från både äl- och mensvärk när jag läser era berättelser. 

Ja men precis, det är ju bra att det går åt rätt håll! Och gravid vet du ju att du kan bli, så någon gång snart kommer det där plusset! 

Du är lyckligt lottad :) Minns att jag hade djävulsk mens i tonåren, så nu har det ändå varit snäppet bättre i "äldre dar", trots ontet. Som vanligt så hoppas jag på plus nästa månad, men ska samtidigt njuta av sommarn och vårt flytt till Gbg. Idag ska vi egentligen packa och greja men jag är fortfarande sängliggandes. Ska ta en varm dusch snart, och jag har proppat i mig värktabletter..så om en timme eller två borde jag stå på benen ;)
    Symetrical skrev 2015-06-24 11:42:20 följande:

Ja det är det enda man kan göra. Vägrar lägga mig ner och gråta, haha ;)

Tack själv för all peppning! Sagt det förr, men jag är himla glad att jag har er amazoner att kämpa tillsammans med! Nu har du och soofa snart BIM och jag håller alla mina tår och tummar att ni båda får efterlängtade plus! Jag kommer lite såhär i efterkälken med senare Äl och BIM, men jag tycker det är ändå kul att följas åt :) <3
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-24 12:08:37 följande:
    Du är lyckligt lottad :) Minns att jag hade djävulsk mens i tonåren, så nu har det ändå varit snäppet bättre i "äldre dar", trots ontet. Som vanligt så hoppas jag på plus nästa månad, men ska samtidigt njuta av sommarn och vårt flytt till Gbg. Idag ska vi egentligen packa och greja men jag är fortfarande sängliggandes. Ska ta en varm dusch snart, och jag har proppat i mig värktabletter..så om en timme eller två borde jag stå på benen ;)

Tack själv för all peppning! Sagt det förr, men jag är himla glad att jag har er amazoner att kämpa tillsammans med! Nu har du och soofa snart BIM och jag håller alla mina tår och tummar att ni båda får efterlängtade plus! Jag kommer lite såhär i efterkälken med senare Äl och BIM, men jag tycker det är ändå kul att följas åt :) <3
    Gud, ja! Den här tråden är typ våran egna nu! Hahahaha.
  • mikamon
    Symetrical skrev 2015-06-24 15:08:34 följande:

Hahaha. Självklart menar jag alla här i tråden, men mestadels vi som skriver här ;) Men alla ska ta åt sig! <3

Nu är jag uppe på bena. Mår jättebra! Hinkade i mig en energidryck också och är alldeles speedad :p Blödningen har ökat men har inte alls lika ont längre!
  • Aniroma

Borde jag kunna räkna de två översta (imorse och nyss) som positiva? Vad jag kommer ihåg från förra månaden så blev det nog inte mkt starkare än det här.. Får testa en gång till ikväll innan jag lägger mig men blir definitivt att mysa ner mannen både ikväll o imorgon kväll! ;)
  • soofa
    mikamon skrev 2015-06-24 12:08:37 följande:

Symetrical skrev 2015-06-24 15:08:34 följande:
    Haha ja, vi är bara några tappra själar kvar i den här gruppen nu! Men jag lämnar den inte förrän vi plussat allihop! Till slut sitter jag kanske här själv, citerar mina egna inlägg osv.. Skrattande

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni