soofa skrev 2015-06-26 08:56:57 följande:
Men åh, vad roligt - ännu ett plus! :) Grattis! Det var ju verkligen din tur att plussa nu. Som du skriver - vilket lotteri det är..
Symetrical skrev 2015-06-26 09:55:59 följande:
Åh, så underbart! Stort grattis
Tack tack :)
(Va? Det kan väl inte vara jag som får grattis i en bim-tråd?? Hur kunde det hända?)
Förlåt att jag inte skrivit så aktivt i tråden, blev som sagt lite less på att det gått så många månader utan plus. Och jag kände att jag började bli helt besatt, kunde inte tänka på något annat och gick in och kollade FL hela tiden så till slut fick jag anstränga mig och sätta deadlines som att inte gå in förrän efter bim.
Det kanske hjälper någon att veta att jag aldrig fått särskilt starkt streck på äl-test, bara "nästan" som kontrollstrecket. Men de digitala testerna är lite mer känsliga så jag fick glad gubbe även om strecket inte var så starkt. Det jag vill säga är att ägglossningen absolut kan vara helt ok utan att man får superbra streck.
Och den här månaden när jag fick glad gubbe hade vi inte sexat på ca 5 dagar! Så vi fick till det den dagen och dagen efter, så det var väl äl-1 och äl-0. Inte direkt som man "ska" göra för bästa chansen (alltså varannan dag).
Lycka till, hoppas på fler juni-plus och mars-bebisar :D