• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Minime86

Nu har jag börjat ÄL testa för denna gång. Började i torsdags, blankt i torsdags, blankt i fredags, jätte jätte svagt i lördags, lite starkare i går och ytterligare lite starkare idag, så hoppas på en rejäl stegring imorgon :) Hade varit underbart, vi har även treårig bröllopsdag imorgon :)

Testen är ju fortfarande negativa, men hur snabbt kan man få stegring? Jag fick aldrig fullt utslag förra månaden, men hoppas på det denna gång i alla fall. Enligt senaste mensens första dag så ska ÄL vara på onsdag och BIM den 15/7.

Ska testa lägga till en bild på dagens test.

• AngelinaAr
    81718171 skrev 2015-06-29 21:22:39 följande:

[quote=75476336][quote-nick]AngelinaAr skrev 2015-06-29 15:46:52 följande:[/quote-nick][/

Tycker mig se streck även på de blå! Vilket e vilket? E de ena ett gravtest?

Vaaa? Blå gravtest, rosa ägglossning test..
  • AngelinaAr
    81718171 skrev 2015-06-29 20:25:55 följande:

PLUSSADE IDAG ???????? BIM -3

Helt skakig fortfarande

Stort grattis :)
  • AngelinaAr
    Symetrical skrev 2015-06-29 21:08:07 följande:

Har inte fått tempökning som sig bör! Sen har de fortsatt vara lika starka (men inte helt positivt något av dem) i en hel vecka nu!

Då är det enda sättet gör som mig gjorde sekretess igår hade värsta broar på 5cm så jag tror de var ngt men sen mot kvällen när jag testa igen så visade de svagt.. Ska ta ett snart
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-30 09:37:32 följande:
    Då är det enda sättet gör som mig gjorde sekretess igår hade värsta broar på 5cm så jag tror de var ngt men sen mot kvällen när jag testa igen så visade de svagt.. Ska ta ett snart
    Men då hade du säkert äl igår, babe!
    Framförallt om det visar sig vara ännu svagare idag!
  • AngelinaAr
    Symetrical skrev 2015-06-30 10:23:24 följande:

Men då hade du säkert äl igår, babe!

Framförallt om det visar sig vara ännu svagare idag!

Det är ju lika starkt som igår..hur cp är inte detta då..starkt på dagen och svagt på kvällen haha

Men sekretet förhåller jag mig till då för det är rå äggvita och massor och jag känner hugg i äggstockarna haha wiihooo Untz Untz Untz

Tempen ligger på 37.2 morgon
  • 81718171

[quote=75478808][quote-nick]AngelinaAr skrev 2015-06-30 09:35:18 följande:[/quote-nick]Vaaa? Blå gravtest, rosa ägglossning test..[/qoute

Jo jag tycker mig allt se ett streck på de blå oxå.

Har hört från fler håll att en graviditet kan ge utslag på ägglossningatest men inte tvärtom :)) kanske ska du istället avvakta o ta ett nytt gravtest om ett par dagar ;)

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni