• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-01 19:28:16 följande:

Men ska det vara starkt så många dagar :D?

Det kan det nog vara. Jag hade ju exakt så själv nu. Kanske beror på att man fått tidigt MF förra cykeln..!?
    Ligg i nu då!
  • AngelinaAr
    Symetrical skrev 2015-07-01 20:34:54 följande:

Det kan det nog vara. Jag hade ju exakt så själv nu. Kanske beror på att man fått tidigt MF förra cykeln..!?

Ligg i nu då!

Ja asså jag är lite virrig men det är säkert det för sekretet är ju värsta broarna fortfarande tempen ligger på 37.2 känner mig varm hoppas det men så har du haft ägglossning då?jag har kört på sedan vecka tillbaka så hell yeah gasen i botten haha:)
  • AngelinaAr

Svär jag känner av allt brösten ådriga svullna typiskt du kmr bli på smällen känslan svär men vågar nte stylade du vet haha dom morfinsprutorna var inte för mig haha hög som en häst..äggstockarna är ju nte att jiddra om de hugger hot och dit haha fan va loliiit :)

• AngelinaAr

Kolla de sista två är en på morgonen och en nu hahah hur sjukt är.det nte det va ju fan tvärtom innan jue hahah e helt jävla täppt i nästan uhh..

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni