• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Aniroma
    Symetrical skrev 2015-06-25 14:48:54 följande:

Hmm. Högst oklart denna förvirrade cykel, men den brukar hamna på 36,45.

Vill typ bara gå och lägga mig så att det blir imorgon så att jag kan ta ett test och tempa. Kanske aningen tidigt 14:48...

Är man LITE besatt då?!?

Kanske lite ;) men vi är tacksamma för det eftersom du snällt för över dina kunskaper som kommer av besattheten ;)
  • soofa

Alltså, kan man inbilla sig att man är kissnödig mer eller mindre hela tiden?! Är på bim - 5 och nu analyserar jag minsta lilla grej, ja. :D

• Symetrical
    soofa skrev 2015-06-25 17:14:32 följande:

Alltså, kan man inbilla sig att man är kissnödig mer eller mindre hela tiden?! Är på bim - 5 och nu analyserar jag minsta lilla grej, ja. :D

Jag är alltid sjukt kissnödig, så svårt att veta om det är ännu värre innan bim. :-P
  • mikamon
    linnsanbelle skrev 2015-06-24 22:38:13 följande:

Jag har inte fått spotting (än) men fram till igår kände ja "nej gud nej, gravid? haha skojar du" men så kom dom där jäkla symptomen och jag kände att de kan nog f*n ha tatt sig ändå. Haha, fast idag väntar jag in mensen känner jag

Hade bestämt mig för att inte testa men ja tror faktiskt att ja ska göra det imorgon ändå Bim-1 då. Och är det neg så litar jag på det för jag har haft symptom så länge så de borde ge utslag nu. Åker ju utomlands så de e skönt o veta om man kan ta ett glas vin på flygplatsen med gott samvete eller inte :)

Grattis hörru! Ser ju ett fint streck på stickan! :) <3
  • soofa

Nu svalde jag just månadens sista Primolut-nor-tablett. Enligt pappret kan jag nu räkna med mens inom 2-4 dar. Hoppas inte alls, men om den nu kommer så hoppas jag det blir utan spottings i alla fall.

• Aniroma
    soofa skrev 2015-06-25 22:22:35 följande:

Nu svalde jag just månadens sista Primolut-nor-tablett. Enligt pappret kan jag nu räkna med mens inom 2-4 dar. Hoppas inte alls, men om den nu kommer så hoppas jag det blir utan spottings i alla fall.

Håller alla tummar o tår!!
  • Aniroma

Så typiskt. Sambon har blivit matförgiftad troligtvis. Kom hem från jobbet igår eftermiddag helt orkeslös, likblek i ansiktet o illamående. Ett par timmar senare började han kräkas. Inget sex för oss igårkväll Alltså och lär inte bli något idag heller innan jag åker iväg över helgen. Stackars liten! Synd eftersom ÄL troligtvis var igår.. Så jag hoppas att vårt sexade i måndags och onsdags är tillräckligt denna månaden...

• Symetrical
    Aniroma skrev 2015-06-26 05:03:16 följande:

Så typiskt. Sambon har blivit matförgiftad troligtvis. Kom hem från jobbet igår eftermiddag helt orkeslös, likblek i ansiktet o illamående. Ett par timmar senare började han kräkas. Inget sex för oss igårkväll Alltså och lär inte bli något idag heller innan jag åker iväg över helgen. Stackars liten! Synd eftersom ÄL troligtvis var igår.. Så jag hoppas att vårt sexade i måndags och onsdags är tillräckligt denna månaden...

Ååååh, så typiskt! Men du, sist jag vart gravid hade vi sex senaste gången 2 dagar innan äl och det räckte ju uppenbarligen.
    Tur att du fick äl så pass tidigt, så det inte vart typ imorgon. DET hade varit surt!

Här är jag helt övertygad nu om att äl inte skett än i alla fall! Lägre temp idag och typ starkaste äl-testet hittills. Läskigt hur mycket alkohol kan rubba kroppstemperatur!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni