• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • linnsanbelle

Tack babe!

Hur gör jag? Antar den e hemlig för ja hittar inte?

Symetrical skrev 2015-06-26 09:47:22 följande:

Åh, så underbart! Stort grattis, fining!

Haka gärna på vår fb-grupp "vårbebis, tack!" om du vill. Och ha nu en underbar semester!

www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
  • Aniroma
    linnsanbelle skrev 2015-06-26 16:58:51 följande:

Vi hade bara sex 2ggr också :) och nu e jag ju preggo ;) lycka till

Skönt att höra!! Jag är nog bara då inställd på att försöka maxa chanserna hela tiden att jag glömmer bort att naturen sköter det mesta egentligen. Att man inte kan eller kanske ska försöka påverka det för mycket. Man vill ju så gärna o ja... Men tack för peppen, känns skönt att höra att det finns en chans ändå :)
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-06-26 17:02:06 följande:

Tack babe!

Hur gör jag? Antar den e hemlig för ja hittar inte? smile1.gif

www.mammaprat.blogg.se - Följ min resa mot ett plus och min vän genom hela graviditeten
    Du kan lägga till mig som vän, så bjuder jag in dig sen.
    Sofie Tindberg, heter jag. Finns bara en, så lätt att hitta.
  • mikamon
    Symetrical skrev 2015-06-26 19:10:25 följande:

Du kan lägga till mig som vän, så bjuder jag in dig sen.

Sofie Tindberg, heter jag. Finns bara en, så lätt att hitta.

Lägger till dig också Sofie :)
  • linnsanbelle

[quote=75468104][quote-nick]Symetrical skrev 2015-06-26 20:06:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Då har ja lagt till dig

• Minime86

Om jag ¨vill gå med i FB gruppen, ser någon annan på min facebook att jag är med i den gruppen? Tänkte vi vill inte alls gå ut med att vi försöker med en 3:e... Men jag vill gärna fortsätta prata med er :)

• Symetrical
    Minime86 skrev 2015-06-29 08:49:51 följande:

Om jag ¨vill gå med i FB gruppen, ser någon annan på min facebook att jag är med i den gruppen? Tänkte vi vill inte alls gå ut med att vi försöker med en 3:e... Men jag vill gärna fortsätta prata med er :)

Nej, självklart inte raring! Bara vi som är med som ser. Skickade vänförfrågan till dig nu precis.
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-29 10:31:03 följande:

Hej

Symetrical hur går det vännen :) ngt på g!??? Hoppas du mår bra..

Nej, vet du vad! Min kropp verkar till och med ännu knäppare nu efter missfallet än innan! Trott på äl två ggr senaste veckan, men verkar varit falskt alarm båda gångerna! Mög!
    Hur går det för dig då? Äl på g än?
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni