• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Aniroma

Jag plussade nog idag! Jag är fortfarande förvånad, bim-5 men ett tydligt streck. Tydligare än det var på bim-2 förra månaden då jag fick mf. Men det konstiga är att både test-och kontrollstrecket är lite förskjutet till vänster, så det sitter inte riktigt där det ska. Vad tror ni? Får ta ett nytt imorgon på morgonurin och hoppas det sitter på rätt ställe då! :)

• Symetrical
    Aniroma skrev 2015-07-05 17:57:20 följande:

Jag plussade nog idag! Jag är fortfarande förvånad, bim-5 men ett tydligt streck. Tydligare än det var på bim-2 förra månaden då jag fick mf. Men det konstiga är att både test-och kontrollstrecket är lite förskjutet till vänster, så det sitter inte riktigt där det ska. Vad tror ni? Får ta ett nytt imorgon på morgonurin och hoppas det sitter på rätt ställe då! :)

Som sagt, your eggo is most definitely preggo!
  • mikamon
    Symetrical skrev 2015-07-05 18:01:12 följande:

Som sagt, your eggo is most definitely preggo!

Hahaha ???? Yes!!
  • AngelinaAr
    Symetrical skrev 2015-07-05 16:20:36 följande:

Sant. Återstår att se! Är du på äl +2 nu, eller?

Hej

Vet inte faktiskt äl+4 kanske hade ju starka test sedan 30/6

Fram till 2 efter det sjönk det?

Va tror du
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-06 09:55:09 följande:
    Hej

Vet inte faktiskt äl+4 kanske hade ju starka test sedan 30/6

Fram till 2 efter det sjönk det?

Va tror du
    Skulle tippa på att du hade äl den dagen testet gick från starkast till svagare.
  • AngelinaAr

[quote=75495500][quote-nick]Aniroma skrev 2015-07-05 18:00:01 följande:[/quote-nick][/quote]

Jisses jag serrrrr:)))))

GRATTIS ANIROMA

Haha fan vad kul :)

• AngelinaAr

[quote=75495500][quote-nick]Aniroma skrev 2015-07-05 18:00:01 följande:[/quote-nick][/quote]

Det kanske bara är stickan som halkat men gravid är du iallafall :)

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni