• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-01 22:34:34 följande:

Kolla de sista två är en på morgonen och en nu hahah hur sjukt är.det nte det va ju fan tvärtom innan jue hahah e helt jävla täppt i nästan uhh..

phpx6KXLH16044.jpg

Skulle säga att det sista är helt positivt! Undrar om det är äl, trots att du egentligen har alldeles för hög temp för det!?!? Eller också är du gravid, men hcg inte är tillräckligt högt för att ge utslag på gravtest än?!?
    Här var mitt äl-test äntligen i princip blankt idag. Fick en liten tempdipp, men ff har i alla fall satt ut preliminär äl!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-02 11:10:36 följande:

Ja det är som mig kolla vad jag fick idag morgon haha

phpwzA4fF56605.jpgphpwzA4fF56605.jpg

Men är gravtestet helt blankt, eller?
  • mikamon
    AngelinaAr skrev 2015-07-02 11:10:36 följande:

Ja det är som mig kolla vad jag fick idag morgon haha

Jag tror på ÄL idag eller imorgon! :) positivt ältest iaf ;)
  • AngelinaAr
    mikamon skrev 2015-07-02 17:57:10 följande:

Jag tror på ÄL idag eller imorgon! :) positivt ältest iaf ;)

Tack vännen
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-02 14:52:55 följande:

Men idag har äggvita sekretet försvunnit.. Helt plötsligt klibbigt

Har du tagit nåt mer äl-test? Känns som att ägget borde ha släppt nu ifall sekretet ändrats så tydligt.
  • babytjejen

Har bim på tisdag eller eventuellt på onsdag...ska resa bort imorgon så tänkte ta ett test imorgon bitti..

Vet att det kan vara tidigt men tror jag chansar iallafall...får man negativt så kan man ställa in sig på det så slipper man hoppas i onödan under resan tänkte jag...

• AngelinaAr
    Symetrical skrev 2015-07-02 20:49:00 följande:

Har du tagit nåt mer äl-test? Känns som att ägget borde ha släppt nu ifall sekretet ändrats så tydligt.

Jag testade på morgonurin var starkt men nte lika mkt ska testa snart igen nu borde det ju bli svagare... Uppdatera snart, härligt väder med lite natchos och vin i trädgården hehe föresten snott blod idag det gjorde jag när jag blev på smällen förra månaden åxå ska bli jävligt kul att analysera fram nu...hehe... Håll i hatten :)
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni