• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • linnsanbelle

Har också bara beställt därifrån :) deras egna märke har varit värdelösa, bara negativa. (Skämt å sido, Hahaha).

Men du kan beställa CB och RFSU där också

filippas skrev 2015-05-21 14:25:53 följande:

Tack soofa! Klippa här i tråden 

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • filippas
    linnsanbelle skrev 2015-05-21 14:46:29 följande:

Har också bara beställt därifrån :) deras egna märke har varit värdelösa, bara negativa. (Skämt å sido, Hahaha).

Men du kan beställa CB och RFSU där också

haha! negativt vill vi ju inte ha SkrattandeFlört
    från gravkollen eller apotea? Glad
  • Aniroma

Jag har beställt från billiga tester.se. Snabb leverans i diskret förpackning! Tror jag hade dem inom två dagar. Båda gångerna har jag fått mail 20 min efter beställning att varorna är packade och på väg :)

• milla741

Jag köpte ett Cd digital som det stod gravid då jag testade då kan man ju inte ta miste hihi

MissMf skrev 2015-05-21 14:46:14 följande:

Om du vill ha cb grav test rekommenderar jag apotea :) 10% rabatt just nu oxå :)

• jzz2306
    milla741 skrev 2015-05-21 15:33:51 följande:

Jag köpte ett Cd digital som det stod gravid då jag testade då kan man ju inte ta miste hihi

Åh sånt test som det står gravid på vill jag gärna ha Flört Borde finnas garanti när man köper tester, skulle gärna betala lite extra för ett positivt test.

Har bara testat tre gånger på sju månader men är redan trött på dumma negativa test! Tungan ute
  • MissMf
    milla741 skrev 2015-05-21 15:33:51 följande:

Testade med ett sånt i morse o där stod det inte gravid :p men ger det några dagar till :p dom va dock slut på apotea i 2pack.
  • filippas

börjar inbilla mig att mina bröst ömmar, nu börjar galenskapen! Skrikandes

• Jelu
    filippas skrev 2015-05-21 16:07:02 följande:

börjar inbilla mig att mina bröst ömmar, nu börjar galenskapen! Skrikandes

Inbillar mig samma.
  • milla741

MissMf skrev 2015-05-21 14:46:14 följande:

Om du vill ha cb grav test rekommenderar jag apotea :) 10% rabatt just nu oxå :)

Men åhh! Ge inte upp än :D
    MissMf skrev 2015-05-21 15:53:49 följande:

Testade med ett sånt i morse o där stod det inte gravid :p men ger det några dagar till :p dom va dock slut på apotea i 2pack.

• MissMf
    milla741 skrev 2015-05-21 17:56:18 följande:

Men åhh! Ge inte upp än :D
    MissMf skrev 2015-05-21 15:53:49 följande:

Jag ger inte upp ;p tyckte att det va ett svagt plus på cb vanliga så va ju tvungen o ta ett digitalt även att jag visste att det skulle bli neg :p
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni